Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie

Promocyjna cena
%
  • 41,65 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 36,75 zł
    Cena katalogowa: 49,00 zł
    %
  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Książka powstała jako rezultat wieloletnich doświadczeń autorki wyniesionych z prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru zarządzania produkcją oraz udziału w projektach poprawy produktywności w różnych przedsiębiorstwach. Praca stanowi pierwszą próbę kompleksowego ujęcia... więcej ›

Opis książki

Książka powstała jako rezultat wieloletnich doświadczeń autorki wyniesionych z prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru zarządzania produkcją oraz udziału w projektach poprawy produktywności w różnych przedsiębiorstwach.

Praca stanowi pierwszą próbę kompleksowego ujęcia problematyki produktywności przedsiębiorstw. Obejmuje następujące zagadnienia:

  • procesowe ujęcie problematyki produktywności przedsiębiorstwa oraz analizę czynników wpływających na produktywność,
  • mierniki produktywności umożliwiające formułowanie mierzalnych celów strategicznych i operacyjnych, kontrolę ich realizacji, ocenę stanu obecnego oraz ocenę efektów wdrożonych przedsięwzięć poprawy produktywności,
  • koncepcje, metody i techniki, ukierunkowane na poprawę produktywności, połączone w logiczny i spójny system,
  • organizowanie i motywowanie pracowników dla poprawy produktywności na gruncie filozofii kaizen.

Do najważniejszych zalet pracy należą:

  • autorski Model Zarządzania Produktywnością określający długofalową strategię poprawy produktywności przez wdrażanie w przedsiębiorstwie zbioru wzajemnie powiązanych koncepcji, metod i technik doskonalenia procesów produkcyjnych;
  • ramy organizacyjne systemu motywacyjnego, opartego na filozofii kaizen, gwarantującego aktywny i twórczy udział pracowników w programach poprawy produktywności.

Opracowanie jest adresowane do szerokiego grona odbiorców, zarówno do studentów (przede wszystkim uczelni technicznych), słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów, jak i menedżerów oraz praktyków zarządzania, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje.

Podstawą zarządzania produktywnością są obliczane wskaźniki produktywności, przy pomocy których określić można skuteczność działania nie tylko przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych, ale także działań jednostek administracyjnych na różnych poziomach. (...) Uważam, że w wielu pracach związanych z nauką o zarządzaniu wskaźniki produktywności nie zajmują należnego im miejsca. Z tego względu podjęcie przez autorkę problemu zarządzania produktywnością jest słuszne i uzasadnione nie tylko względami badawczymi, ale przede wszystkim praktycznymi.

Dr hab. inż. Edward Pająk - prof. Politechniki Poznańskiej

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Uczelnie techniczne
  • Rok wydania: 2012
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 224
  • Wymiary: 165x238 mm
  • Waga: 380 g
  • ISBN: 978-83-255-4395-2
  • EAN: 9788325543952
  • Kod serwisu: 00484500

Kategorie