Przedsiębiorczość i innowacyjność terytorialna. Region w warunkach konkurencji

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

Opis produktu:

Autor książki przedstawił specyfikę przedsiębiorczości i innowacyjności jednostek osadniczych, przedsiębiorcze i innowacyjne podejście w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego i podmiotami regionalnymi. W pracy zaprezentowano główne problemy funkcjonowania innowacyjnych miast i regionów, a także regionów wiedzy, które... więcej ›

Więcej o książce

Autor książki przedstawił specyfikę przedsiębiorczości i innowacyjności jednostek osadniczych, przedsiębiorcze i innowacyjne podejście w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego i podmiotami regionalnymi. W pracy zaprezentowano główne problemy funkcjonowania innowacyjnych miast i regionów, a także regionów wiedzy, które konkurują o dostęp do deficytowych czynników wzrostu. Szczególną uwagę poświęcono przedsiębiorczości i innowacyjności jako koncepcji pozyskiwania regionalnych czynników rozwojowych.

Czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:

  • genezy i warunków rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności,
  • czynników i źródeł konkurencyjności regionalnej,
  • miejsca uniwersytetu w koncepcji innowacyjnej gospodarki,
  • koncepcji kształtowania się innowacyjnych miast i regionów, z udziałem instytucji badawczo rozwojowych,
  • roli przedsiębiorstwa w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej,
  • istoty Gospodarki Opartej na Wiedzy i systemów innowacji, jako mechanizmu wdrażania wiedzy do gospodarki,
  • regionów wiedzy jako strategii rozwoju regionalnego,
  • miasta innowacyjnego, jako strategii rozwoju regionalnego.

Publikacja jest przeznaczona dla wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania, na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i doktoranckich. Może również wzbudzić zainteresowanie pracowników sektora samorządowego, menedżerów, właścicieli przedsiębiorstw, którzy zorientowani są na wdrażanie koncepcji przedsiębiorczości i innowacyjności w praktyce gospodarczej.

Szczegóły

Seria: Przedsiębiorczość
Rok wydania: 2013
ISBN: 978-83-255-5536-8
Liczba stron: 258
Waga: 424 g