DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 150 ZŁ! Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Ustawa o radiofonii i telewizji. Komentarz

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
  • 160,55 zł z VAT
    Cena katalogowa: 169,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 0 zł!

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

Opis produktu:

Komunikacja medialna to ważna dziedzina życia społecznego. Radio i telewizja są obok internetu i prasy najważniejszymi środkami masowego przekazu. To, w jaki sposób funkcjonują (w jaki sposób powstają i jakie audycje nadają), zostało opisane w niniejszej pozycji,  komentarzu do ustawy z 29.12.1992 r. o radiofonii i telewizji (nazwa... więcej ›

Więcej o książce

Komunikacja medialna to ważna dziedzina życia społecznego. Radio i telewizja są obok internetu i prasy najważniejszymi środkami masowego przekazu. To, w jaki sposób funkcjonują (w jaki sposób powstają i jakie audycje nadają), zostało opisane w niniejszej pozycji,  komentarzu do ustawy z 29.12.1992 r. o radiofonii i telewizji (nazwa potoczna: ustawa medialna).

Książka w sposób precyzyjny i jasny pozwala zapoznać się Czytelnikowi ze wszystkimi zagadnieniami związanymi z tematyką radiofonii i telewizji, w tym m.in. z:

  • zasadami działania i odbioru programów radiowych i telewizyjnych
  • zadaniami publicznej radiofonii i telewizji
  • zasadami udzielania koncesji na rozpowszechnianie programów
  • audiowizualnymi usługami medialnymi na żądanie
  • funkcjonowaniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Niniejsza pozycja, bazując na tekście jednolitym z 18.2.2011 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 226) uwzględnia i szczegółowo prezentuje omówienie najnowszych zmian, w tym m.in.:

  • dotyczących wolnego odbioru krajowych i zagranicznych programów oraz audiowizualnych usług medialnych na żądanie przeznaczonych przez dostawców usług medialnych do powszechnego odbioru
  • dotyczących doprecyzowania pojęć "usługa medialna" oraz "audycja"
  • dotyczących audiowizualnych usług medialnych na żądanie
  • o dostawcach usług medialnych.

Niniejsza pozycja to nieodzowna pomoc dla praktyków Prawa - adwokatów, radców prawnych, sędziów, oraz w szczególny sposób dla jednostek  publicznej radiofonii i telewizji (media publiczne) oraz podmiotów (nadawców komercyjnych), które uzyskały koncesję na swoją działalność a także dostawców usług medialnych.  Książka stanowi również nieocenioną bazę wiedzy dla doktorantów, aplikantów zawodów prawniczych i studentów.

Szczegóły

Seria: Krótkie Komentarze Becka
Rok wydania: 2014
ISBN: 978-83-255-5051-6
Liczba stron: 532
Waga: 661 g