RODO 2018 • Rewolucyjne zmiany w ochronie danych » Skorzystaj z wiedzy ekspertów! SPRAWDŹ ›
xPublikacja poświęcona jest istotnej części obrotu konsumenckiego, jaką są usługi. Opracowania zawarte w monografi i obejmują tematy dotyczące:usług remontowych i budowlanych, usług w zakresie dostarczania mediów, usług finansowych, usług telekomunikacyjnych oraz usług turystycznych. Ich celem jest omówienie istotnych problemów w zakresie ochrony konsumentów w różnych sektorach usług oraz wskazanie teoretycznych i praktycznych rozwiązań, które mogą skutecznie tę ochronę udoskonalić. Monografi a jest efektem współpracy różnych środowisk, przede wszystkim świata nauki, biznesu i praktyków na rzecz zapewnienia należytego poziomu ochrony interesów konsumentów.
Seria: Inne
Rok wydania: 2016
ISBN: 978-83-255-9076-5
Oprawa: Miękka
Waga: 604 g
Strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z ustawieniami swojej przeglądarki internetowej, aby zarządzać plikami cookies.