RODO 2018 • Rewolucyjne zmiany w ochronie danych » Skorzystaj z wiedzy ekspertów! SPRAWDŹ ›

x


    
    
    










    
    





Zarządzanie marketingiem

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 28,90 zł z VAT
    Cena katalogowa: 34,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 28,90 zł z VAT
    Cena katalogowa: 34,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dl praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie".... więcej ›

  • Polecane z tym produktem
  • Inni klienci kupili również
Polecane z tym produktem
Więcej o książce

Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności

Publikacja jest przeznaczona zarówno dl praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.

Nowe wydanie tej cieszącej się od wielu lat uznaniem na rynku publikacji zostało poprawione i uzupełnione (uwzględniając sugestie Czytelników) o nowe elementy: sygnalizowanie omawianych problemów przed każdym rozdziałem, wyróżnienia słów kluczowych, pytania sprawdzające po każdym rozdziale, rozbudowany indeks rzeczowy, co powinno ułatwić zarówno odnalezienie poszukiwanych informacji, jak i przyswojenie wiedzy.

Szczegóły

Seria: Marketing
Rok wydania: 2008
Wydanie: 3
ISBN: 978-83-255-0172-3
Liczba stron: 224
Waga: 374 g

Pliki do pobrania