PROMOCJA 2+1 › Trzecia książka za 1 zł - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Nakład wyczerpany

Sprostowanie i odpowiedź prasowa

Promocyjna cena 5% taniej
  • 46,55 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Autor: Bogusław Kosmus

Opis produktu:

Prezentowana publikacja jest pierwszą monografią dotyczącą sprostowania i odpowiedzi prasowej od czasu uchwalenia ustawy - Prawo prasowe z 1984 r. Tematyka sprostowania i odpowiedzi prasowej należy do trudnych i cechujących się szczególną specyfiką. Dowodem na to jest tocząca się ożywiona dyskusja poświęcona określeniu gwarancji... więcej ›

  • Polecane z tym produktem
  • Inni klienci kupili również
Polecane z tym produktem
Inni klienci kupili również
Więcej o książce

Prezentowana publikacja jest pierwszą monografią dotyczącą sprostowania i odpowiedzi prasowej od czasu uchwalenia ustawy - Prawo prasowe z 1984 r.

Tematyka sprostowania i odpowiedzi prasowej należy do trudnych i cechujących się szczególną specyfiką. Dowodem na to jest tocząca się ożywiona dyskusja poświęcona określeniu gwarancji wolności wypowiedzi z jednej strony i niezbędnych ograniczeń tej wolności i rygorów jakim powinni poddani być dziennikarze z drugiej. Omawiane w publikacji sprostowanie i odpowiedź prasowa są jednymi z zasadniczych instytucji stojących na straży równowagi pomiędzy prasą a innymi podmiotami.

Analizowane w monografii zagadnienie jest przedmiotem licznych sporów w nauce prawa prasowego. Autor publikacji przedstawia stanowisko doktryny, a także wnikliwie opisuje wzajemne zależności pomiędzy regulacją prawa prasowego a innymi aktami prawnymi w omawianym zakresie. Rozprawa została poświęcona aktualnie obowiązującemu stanowi prawnemu, na tle którego autor podejmuje wysiłek sformułowania postulatów de lege ferenda, stając na stanowisku, że obecne unormowania nie odpowiadają w znacznym stopniu potrzebom społecznym.

Monografia powinna służyć zarówno teoretykom, jak i praktykom prawa: sędziom, adwokatom i radcom prawnym, a także środowisku mediów: dziennikarzom, wydawcom prasy, stale rozwijającej się branży public relations oraz studentom prawa i kierunków dziennikarstwa.

Szczegóły

Seria: Monografie Prawnicze
Rok wydania: 2006
ISBN: 83-7483-372-6
Liczba stron: 212

Pliki do pobrania