DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 150 ZŁ! Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
  • 33,15 zł z VAT
    Cena katalogowa: 39,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

Opis produktu:

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w... więcej ›

  • Polecane z tym produktem
Polecane z tym produktem
Więcej o książce

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.

Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.

Autorka odpowiada między innymi na pytania:

  • jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
  • jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
  • jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
  • jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
  • jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?

Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

Szczegóły

Seria: Vademecum Menedżera
Rok wydania: 2007
ISBN: 978-83-7483-679-1
Liczba stron: 302
Waga: 462 g

Pliki do pobrania