LETNIA WYPRZEDAŻ ›› Ponad 100 tytułów do 30% taniej! Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Leksykon marketingu

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
  • 33,25 zł z VAT
    Cena katalogowa: 35,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

Opis produktu:

Prezentowany Leksykon marketingu zawiera ok. 2000 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych, takich jak np. finanse, prawo, statystyka, transport. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą... więcej ›

  • Inni klienci kupili również
  • Polecane z tym produktem
Polecane z tym produktem
Więcej o książce

Prezentowany Leksykon marketingu zawiera ok. 2000 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych, takich jak np. finanse, prawo, statystyka, transport.

Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.

W wielu przypadkach polskie pojęcia zostały przetłumaczone na język angielski, np. wyrażenia lub nazwy związane z ustawodawstwem polskim, co pozwoli na korzystanie z takich opracowań tłumaczom i przedstawicielstwom firm zagranicznych w Polsce.

Leksykon marketingu zainteresuje nie tylko studentów różnego rodzaju kierunków ekonomicznych, ale również menadżerów, tłumaczy, dziennikarzy, nauczycieli akademickich i wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z zakresu marketingu.

Szczegóły

Seria: Leksykony obcojęzyczne
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-255-0196-9
Liczba stron: 264
Waga: 271 g

Pliki do pobrania