WIOSENNA WYPRZEDAŻ › Ponad 250 publikacji 20% taniej! - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Organizacyjne uczenie się w rozwoju kompetencji przedsiębiorstw

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
  • 41,80 zł z VAT
    Cena katalogowa: 44,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

Opis produktu:

Książka zawiera kompleksową analizę problematyki związanej z organizacyjnym uczeniem się oraz z kompetencjami organizacji. Stanowi dobre połączenie podejścia zasobowego w zarządzaniu organizacjami z podejściem adaptacyjnym opartym na procesach organizacyjnego uczenia się. Zagadnienia teoretyczne są poparte prezentowanymi przez Autorów... więcej ›

  • Polecane z tym produktem
  • Inni klienci kupili również
Więcej o książce

Książka zawiera kompleksową analizę problematyki związanej z organizacyjnym uczeniem się oraz z kompetencjami organizacji. Stanowi dobre połączenie podejścia zasobowego w zarządzaniu organizacjami z podejściem adaptacyjnym opartym na procesach organizacyjnego uczenia się. Zagadnienia teoretyczne są poparte prezentowanymi przez Autorów wynikami badań, którymi objęli grupę polskich przedsiębiorstw.

Praca ta jest bardzo dobrym opracowaniem teoretyczno-empirycznym nowego problemu, jakim jest rozwój kompetencji organizacji przy wykorzystaniu procesów organizacyjnego uczenia się. Walorem dodatkowym jest oparcie jej na bogatej literaturze przedmiotu. Z pewnością stanowić będzie oryginalne dzieło (...) przydatne dla studentów, kadry menedżerskiej, konsultantów oraz naukowców zajmujących się badaniem organizacji.

Prof. dr hab. Bogusz Mikuła

Publikacja jest podręcznikiem uzupełniającym z zakresu zarządzania i zarządzania strategicznego, kierowanym do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i pracowników naukowych uczelni wyższych na wydziałach zarządzania, zarzadzania zasobami ludzkimi i ekonomii. Będzie również ciekawą lekturą dla menedżerów pragnących poprzez rozwijanie kompetencji organizacji uzyskać przewagę konkurencyjną.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Instytutu Zarządzania i Marketingu, Wydziału Ekonomicznego, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Szczegóły

Seria: Ekonomia zarządzanie
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-255-0528-8
Liczba stron: 308
Waga: 501 g

Pliki do pobrania