Słownik turystyki i hotelarstwa Niemiecko-Polski Polsko-Niemiecki

20% taniej
Promocyjna cena 20% taniej
Promocyjna cena 20% taniej
Wybierz Wersję:
  • 119,20 zł z VAT
    Cena katalogowa: 149,00 zł z VAT
    20% taniej
    Promocyjna cena
  • 119,20 zł z VAT
    Cena katalogowa: 149,00 zł z VAT
    20% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

Słownik zawiera około 15 000 terminów z zakresu hotelarstwa, turystyki, obsługi ruchu turystycznego, prawa administracyjnego, cywilnego i karnego oraz ubezpieczeń. W suplementach znaleźć można wykazy nazw krajów, miast i utworzonych od nich przymiotników, a także m. in. listy podstawowych pojęć architektonicznych, gastronomicznych i... więcej ›

  • Inni klienci kupili również
  • Polecane z tym produktem
Inni klienci kupili również
Polecane z tym produktem
Więcej o książce

Słownik zawiera około 15 000 terminów z zakresu hotelarstwa, turystyki, obsługi ruchu turystycznego, prawa administracyjnego, cywilnego i karnego oraz ubezpieczeń. W suplementach znaleźć można wykazy nazw krajów, miast i utworzonych od nich przymiotników, a także m. in. listy podstawowych pojęć architektonicznych, gastronomicznych i medycznych oraz zestawienia potrzebnych wyrażeń i przykłady pism używanych w korespondencji hotelowej. Publikację przygotowano z uwzględnieniem potrzeb szerokiego kręgu odbiorców, m.in. pracowników hoteli, biur podróży oraz studentów hotelarstwa i turystyki.


Das Wörterbuch beinhaltet ca. 15 000 Begriffe aus den Bereichen Hotelgewerbe, Tourismus, Bedienung des touristischen Verkehrs, Verwaltungs-, Straf- und Zivil- und Versicherungsrecht. In den Anlagen gibt es ein Verzeichnis der Länder, Städte und der davon abgeleiteten Adjektive und Listen der Grundbegriffe aus den Bereichen Architektur, Gastronomie, Medizin und Rettungswesen sowie Zusammenstellungen der nützlichen Redewendungen und Beispiele von Hotelangeboten und Hotelkorrespondenz. Das Wörterbuch wurde unter Berücksichtigung eines breiten Benutzerkreises entwickelt: u.a. Reisebüro- und Hotelmitarbeiter und Studenten der Fachrichtungen Hotelgewerbe und Tourismus.

Szczegóły

Seria: Słowniki
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-7483-897-9
Liczba stron: 840
Waga: 927 g