PROMOCJA KOMENTARZY › Teraz 20% taniej - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Wsparcie publiczne dla MSP. Podstawy teoretyczne a praktyka gospodarcza

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
Wybierz Wersję:
  • 41,80 zł z VAT
    Cena katalogowa: 44,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • 41,80 zł z VAT
    Cena katalogowa: 44,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

W książce przedstawiono całościowe ujęcie problematyki wsparcia dla MSP, obejmujące jego projektowanie, realizację i ocenę wpływu. W warstwie teoretycznej odwołano się do podstaw decydowania, z wykorzystaniem koncepcji zawodności rynku i teorii kosztów transakcyjnych według O.E. Williamsona. W pracy przedstawiono też propozycję... więcej ›

Polecane z tym produktem
Inni klienci kupili również
Więcej o książce

W książce przedstawiono całościowe ujęcie problematyki wsparcia dla MSP, obejmujące jego projektowanie, realizację i ocenę wpływu. W warstwie teoretycznej odwołano się do podstaw decydowania, z wykorzystaniem koncepcji zawodności rynku i teorii kosztów transakcyjnych według O.E. Williamsona.

W pracy przedstawiono też propozycję metodyki podejmowania decyzji co do:

  • przesłanek publicznego zaangażowania w sektor MSP,
  • wyboru instrumentów oraz struktur zarządzania i form dostarczania wsparcia,
  • oceny interwencji publicznej.

Autorka łączy koncepcje teoretyczne z wynikami polskich i międzynarodowych badań empirycznych, w tym badań własnych, dotyczących m.in. transferu informacji i wiedzy do MSP. Teorię i wyniki badań odnosi do obecnej praktyki działań na rzecz MSP w Polsce i krajach UE, formułując zalecenia co do kierunków, instrumentów i grup docelowych wsparcia.

Publikacja kierowana jest do studentów i wykładowców zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi i średnimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności.  Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych zarządzających programami na rzecz MSP, a także doradców i konsultantów, zarówno publicznych, jak i prywatnych, pozyskujących finansowanie dla przedsiębiorców.

Szczegóły

Seria: Przedsiębiorczość
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-255-1534-8
Liczba stron: 278
Waga: 456 g

Pliki do pobrania