Wsparcie publiczne dla MSP. Podstawy teoretyczne a praktyka gospodarcza

Promocyjna cena
%
  • 37,40 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 33,00 zł
    Cena katalogowa: 44,00 zł
    %
  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

W książce przedstawiono całościowe ujęcie problematyki wsparcia dla MSP, obejmujące jego projektowanie, realizację i ocenę wpływu. W warstwie teoretycznej odwołano się do podstaw decydowania, z wykorzystaniem koncepcji zawodności rynku i teorii kosztów transakcyjnych według... więcej ›

Opis książki

W książce przedstawiono całościowe ujęcie problematyki wsparcia dla MSP, obejmujące jego projektowanie, realizację i ocenę wpływu. W warstwie teoretycznej odwołano się do podstaw decydowania, z wykorzystaniem koncepcji zawodności rynku i teorii kosztów transakcyjnych według O.E. Williamsona.

W pracy przedstawiono też propozycję metodyki podejmowania decyzji co do:

  • przesłanek publicznego zaangażowania w sektor MSP,
  • wyboru instrumentów oraz struktur zarządzania i form dostarczania wsparcia,
  • oceny interwencji publicznej.

Autorka łączy koncepcje teoretyczne z wynikami polskich i międzynarodowych badań empirycznych, w tym badań własnych, dotyczących m.in. transferu informacji i wiedzy do MSP. Teorię i wyniki badań odnosi do obecnej praktyki działań na rzecz MSP w Polsce i krajach UE, formułując zalecenia co do kierunków, instrumentów i grup docelowych wsparcia.

Publikacja kierowana jest do studentów i wykładowców zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi i średnimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych zarządzających programami na rzecz MSP, a także doradców i konsultantów, zarówno publicznych, jak i prywatnych, pozyskujących finansowanie dla przedsiębiorców.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Przedsiębiorczość
  • Rok wydania: 2010
  • Liczba stron: 278
  • Wymiary: 165x238 mm
  • Waga: 456 g
  • ISBN: 978-83-255-1534-8
  • EAN: 9788325515348
  • Kod serwisu: 00361500

Kategorie