Zatrudnianie po znajomości. Kapitał społeczny na rynku pracy

  • Seria: HR
  • Rok: 2010
15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

Opis produktu:

Publikacja jest próbą odpowiedzi na pytanie: jaką rolę odgrywają znajomości w zatrudnianiu pracowników przez małe firmy? Dotyczy zatem problematyki ważnej dla wszystkich uczestników rynku pracy – przedsiębiorców, działów rekrutacji, osób poszukujących pracy oraz instytucji i osób mających wpływ na kształtowanie rynku pracy i politykę... więcej ›

Więcej o książce

Publikacja jest próbą odpowiedzi na pytanie: jaką rolę odgrywają znajomości w zatrudnianiu pracowników przez małe firmy? Dotyczy zatem problematyki ważnej dla wszystkich uczestników rynku pracy – przedsiębiorców, działów rekrutacji, osób poszukujących pracy oraz instytucji i osób mających wpływ na kształtowanie rynku pracy i politykę zatrudnienia. Zawiera rozważania teoretyczne na temat kapitału społecznego, rynku pracy, przedsiębiorczości i zarządzania ludźmi w małych firmach, poparte wnikliwą analizą wyników przeprowadzonych przez Autora badań empirycznych i literaturowych.

Tekst uważam za niezwykle cenny wkład do polskiej dydaktyki akademickiej z dziedziny zarządzania. Całość jest niezwykle spójna, inspirująca część teoretyczna ilustrowana jest przykładami empirycznymi. (...) Jestem przekonana, że wzbudzi zainteresowanie w szeroko pojmowanych naukach społecznych, od zarządzania po socjologię, od etnologii po zarządzanie. (...) Podsumowując, jestem zdania, że książka dr Bartosza Sławeckiego reprezentuje bardzo wysoki bardzo poziom teoretyczny i zawiera niezwykle interesujący materiał empiryczny. Nowatorstwo ujęcia i trafność oraz rzetelność interpretacji, a także interesujące wnioski czynią tekst szczególnie godnym uwagi.

Prof. zw. dr hab. Monika Kostera Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i ekonomii, socjologii i politologii, zainteresowanych zagadnieniami związanymi z przedsiębiorczością, zarządzaniem małą firmą oraz zasobami ludzkimi, rynkiem pracy, jak i do praktyków gospodarczych – przedsiębiorców, właścicieli małych i mikroprzedsiębiorstw oraz szkoleniowców i uczestników szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Szczegóły

Seria: HR
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-255-1619-2
Liczba stron: 272
Waga: 444 g

Pliki do pobrania