DŁUGI WEEKEND OKAZJI › Odbierz 20 zł na zakupy - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
Wybierz Wersję:
  • 46,55 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • 46,55 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Redakcja naukowa: Anna Adamik

Opis produktu:

Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień... więcej ›

  • Polecane z tym produktem
  • Inni klienci kupili również
Więcej o książce

Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej.

Praca podzielona jest na cztery części poświęcone:

  • teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej,
  • strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej,
  • roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej
  • internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.

Publikacja kierowana jest do studentów, wykładowców i pracowników naukowych zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi iśrednimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności i rozwoju. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych - właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów działających w sektorze MSP.

Szczegóły

Seria: Przedsiębiorczość
Rok wydania: 2011
ISBN: 978-83-255-2749-5
Liczba stron: 324
Waga: 519 g

Pliki do pobrania