DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 150 ZŁ! Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane  w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji. Głównym celem książki jest ocena i... więcej ›

Inni klienci kupili również
Więcej o książce

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane  w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:

  • niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,
  • ogłoszenia podziału akcji,
  • ogłoszenia programu skupów akcji,
  • ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.

Do najważniejszych zalet publikacji należą:

  • interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
  • tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
  • porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
  • przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
  • oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.

(...) książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.

Prof. dr hab. Danuta Dziawgo

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Szczegóły

Seria: Finanse
Rok wydania: 2012
ISBN: 978-83-255-4203-0
Waga: 528 g