Turystyka

  • Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja
    %
    Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2020 | Wersja: Druk, PDF
    84,15 zł
    99,00 zł
    Najniższa cena: 74,25 zł
    Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia...
  • Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja
    %
    Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2020 | Wersja: Druk, PDF
    75,65 zł
    89,00 zł
    Najniższa cena: 66,75 zł
    Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie...
  • Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych
    %
    Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę....
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk, PDF
    75,65 zł
    89,00 zł
    Najniższa cena: 66,75 zł
    Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę....
  • Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym
    %
    Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    67,15 zł
    79,00 zł
    Najniższa cena: 59,25 zł
    Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w...
  • Foresight w turystyce. Bariery wykorzystania i rozwoju
    %
    Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji,...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2011 | Wersja: PDF
    41,65 zł
    49,00 zł
    Najniższa cena: 36,75 zł
    Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji,...
  • Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce
    %
    W książce przedstawiono w sposób prosty i przystępny wybrane elementy prawa międzynarodowego, które mogą okazać się pomocne w działalności turystycznej. Liczne tabele porządkują wiedzę i ułatwiają...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2011 | Wersja: Druk, PDF
    33,15 zł
    39,00 zł
    Najniższa cena: 29,25 zł
    W książce przedstawiono w sposób prosty i przystępny wybrane elementy prawa międzynarodowego, które mogą okazać się pomocne w działalności turystycznej. Liczne tabele porządkują wiedzę i ułatwiają...
  • Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń
    %
    Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2010 | Wersja: Druk, PDF
    33,15 zł
    39,00 zł
    Najniższa cena: 29,25 zł
    Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a...
  • Informacja turystyczna
    %
    Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki! Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2010 | Wersja: PDF
    33,15 zł
    39,00 zł
    Najniższa cena: 29,25 zł
    Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki! Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna...
  • Marketing biur podróży
    %
    Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży! Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2010 | Wersja: Druk
    38,25 zł
    45,00 zł
    Najniższa cena: 33,75 zł
    Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży! Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania...