Marketing biur podróży

Promocyjna cena
%
  • 38,25 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 33,75 zł
    Cena katalogowa: 45,00 zł
    %
  • Koszt dostawy od 12,99 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 12:00 wysyłamy tego samego dnia!

Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży! Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na... więcej ›

Opis książki

Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży!

Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków.

Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.

Podjęcie przez Autorki przygotowania tego opracowania odpowiada potrzebom rynku wydawniczego, a docelowo podręcznik będzie źródłem dydaktycznym na kierunkach i specjalnościach turystycznych na uczelniach publicznych i prywatnych. Rozdziały są ilustrowane przykładami, które z jednej strony wskazują na głęboką wiedzę Autorek, z drugiej świadczą o wysokim poziomie merytorycznym i z pewnością z powodzeniem będą wykorzystane w procesie dydaktycznym.

Prof. dr hab. Aleksander Panasiuk Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Turystyka
  • Rok wydania: 2010
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 372
  • Wymiary: 165x238 mm
  • Waga: 600 g
  • ISBN: 978-83-255-1916-2
  • EAN: 9788325519162
  • Kod serwisu: 00386700

Kategorie