Sposoby dostawy

Możliwe opóźnienia w doręczeniach przesyłek na terenie Katowic
W związku z odbywającym się w Katowicach Szczytem Klimatycznym w dniach 25.11-17.12.2018 r. mogą wystąpić opóźnienia w doręczeniach przesyłek na obszarze: ul. Dobrowolskiego, ul. Góreckiego, al. Korfantego, ul. Olimpijskiej, al. Roździeńskiego, Rondzie im. gen. J. Ziętka, ul Kopalnianej, ul. Ścigały, ul. Nadgórników i ul. Jerzego Dudy-Gracza.
Za utrudnienia przepraszamy.

Zamówienia w księgarni internetowej Wydawnictwa C.H.Beck realizowane są w dni robocze. Zamówienia złożone w dniu roboczym do godz. 14:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia (nie dotyczy punktów odbioru osobistego w Warszawie), zamówienia złożone później oraz w dni wolne zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym. Szczegółowe informacje o dostępnych sposobach dostawy znajdują się poniżej.


Odbiór w punkcie

Wybierając odbiór w punkcie, paczka zostanie dostarczona do wybranej placówki Poczty Polskiej (ponad 4100 punktów), stacji Orlen (prawie 1000 punktów) lub kiosku/saloniku RUCH - sprawdź mapę ›.

Koszt dostawy: 8,98 zł
Czas dostawy: do 2 dni roboczych
Darmowa dostawa dla zamówień za min. 200 zł

Odbiór przesyłki w terminie 14 dni od momentu otrzymania informacji o dostarczeniu. Odbiór możliwy w godzinach otwarcia punktu. Informacja o możliwości odbioru paczki w placówce jest wysyłana e-mailem lub SMS-em. W momencie odbioru paczki należy okazać ważny dowód tożsamości ze zdjęciem. Paczkę można śledzić na stronie www.emonitoring.poczta-polska.pl.


Przesyłka kurierska Poczta Polska Kurier48 (Pocztex)

Wybierając przesyłkę kurierską Kurier48, paczka zostanie dostarczona w przeciągu 2 dni roboczych pod wskazany adres.

Koszt dostawy: 10,98 zł
Czas dostawy: do 2 dni roboczych (z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, okresowo termin doręczenia może ulec wydłużeniu)
Darmowa dostawa dla zamówień za min. 200 zł

W przypadku nieudanej pierwszej próby dostarczenia, kolejna próba dostarczenia przesyłki zostanie ponowiona w następnym dniu roboczym. Jeśli mimo ponownej próby dostarczenia paczka nie zostanie odebrana, zostanie ona przekazana do najbliższej placówki pocztowej. Informacja o tym zostanie przekazana za pomocą awizo, SMS-em lub wiadomością e-mail. Odbiór paczki w placówce Poczty Polskiej możliwy jest przez 7 dni od próby dostarczenia. W momencie odbioru paczki należy okazać ważny dowód tożsamości ze zdjęciem. Paczkę można śledzić na stronie www.emonitoring.poczta-polska.pl.


Paczkomat InPost

Wybierając Paczkomat InPost, paczka zostanie dostarczona do wybranego Paczkomatu (ponad 1800 Paczkomatów w 428 miastach Polski) - sprawdź mapę ›.

Koszt dostawy: 8,98 zł
Czas dostawy: do 3 dni roboczych
Darmowa dostawa dla zamówień za min. 200 zł

Paczkę należy odebrać w terminie 3 dni kalendarzowych od momentu otrzymania informacji o dostarczeniu. Odbiór możliwy 7 dni w tygodniu przez całą dobę. Informacja o możliwości odbioru paczki w Paczkomacie jest wysyłana e-mailem i SMS-em. Przy odbiorze przesyłki należy wprowadzić numer telefonu i kod otrzymany SMS-em. Paczkę można śledzić na stronie www.paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke.


Kurier GLS

Wybierając przesyłkę kurierską GLS, paczka zostanie dostarczona pod wskazany adres.

Koszt dostawy: 14,98 zł
Czas dostawy: 1 dzień roboczy
Darmowa dostawa dla zamówień za min. 200 zł

W przypadku nieudanej pierwszej próby dostarczenia, paczka zostanie przekazana do najbliższego punktu ParcelShop – chyba, że wyrażona zostanie zgoda na pozostawienie jej w sąsiedztwie. Odbiór przesyłki z punktu ParcelShop GLS będzie możliwy przez kolejnych 9 dni roboczych. W momencie odbioru paczki należy okazać ważny dowód tożsamości ze zdjęciem. Z awiza i wiadomości SMS dowiesz się, w którym punkcie ParcelShop możesz odebrać przesyłkę. Informacje te można również uzykać korzystając ze śledzenia paczki. Jeśli jednak nie możesz odebrać paczki w punkcie ParcelShop, skontaktuj się z Twoim oddziałem doręczającym lub pod numerem infolinii i ustal termin ponownego doręczenia. Infolinia dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych: +48 804 262 262 oraz z telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20. Infolinia jest czynna w godzinach od 7:00 do 19:00. Paczkę można śledzić na stronie www.gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek.


Punkty odbioru osobistego

Koszt dostawy: 0 zł
Czas dostawy: od 1 do 5 dni roboczych

Księgarnia Wydawnictwa C.H.Beck
ul. Krakowskie Przedmieście 20/22
00-325 Warszawa
tel.: +48 22 873 12 81
e-mail: ksiegarnia.krakowskie@beck.pl
Zobacz na mapie ›

Punkt czynny:
poniedziałek-sobota: 10:00-18:00

Księgarnia Wydawnictwa C.H.Beck
Metro Rondo Daszyńskiego lok. 1013
00-843 Warszawa (Wejście 6 i 7)
tel.: +48 22 718 33 90
e-mail: ksiegarnia.daszynskiego@beck.pl
Zobacz na mapie ›

Punkt czynny:
poniedziałek-piątek: 9:00-17:00

Księgarnia Wydawnictwa C.H.Beck
ul. Kiełbaśnicza 25
50-110 Wrocław
tel.: +48 71 786 41 10
e-mail: ksiegarnia.wroclaw@beck.pl
Zobacz na mapie ›

Punkt czynny:
poniedziałek-piątek: 10:00-18:00

Księgarnia Iuris Prudentia w Lublinie
pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
20-031 Lublin
tel. +48 81 537 54 75
Zobacz na mapie ›

Punkt czynny:
poniedziałek-piątek: 9:00-17:00


Przesyłka międzynarodowa

Przesyłki zagraniczne dostarczane są do wybranego przez użytkownika kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS dla zapewnienia szybszej dostawy, jeśli koszt przesyłki kurierskiej jest zbliżony do kosztów Poczty Polskiej. Koszt dostawy zależy od wagi zamówienia i wyliczany jest na pierwszym kroku koszyka. Czas dostawy od 7 do 21 dni robocznych.

Lista obsługiwanych krajów znajduje się na pierwszym kroku koszyku. W sytuacji chęci otrzymania zamówienia do kraju spoza dostępnej listy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Wydawnictwa C.H.Beck (e-mail: dz.handlowy@beck.pl, tel.: +48 22 311 22 22 wew. 6). Korzystanie z opcji przesyłki zagranicznej, wymaga opłacenia zamówienia z góry. Minimalna wartość zamówienia z dostawą zagraniczną wynosi 100 zł. Przesyłka zagraniczna nie jest dostępna dla produktów w przedsprzedaży, prenumerat.

Uwaga: Wydawnictwo C.H.Beck nie realizuje z poziomu księgarni internetowej zamówień Klientów zagranicznych lub prowadzących działalność zarejestrowaną poza obszarem Polski. Dokonanie takiego zamówienia możliwe jest tylko po kontakcie z Działem Obsługi Klienta - dowiedz się więcej › .