Techniki prowadzenia rozmów dla kadry zarządzającej

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
  • 50,15 zł z VAT
    Cena katalogowa: 59,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,95 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 14:00 wysyłamy tego samego dnia!

Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą – gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych... więcej ›

Opis książki

Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą – gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele?

W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.

W publikacji:

  • zbiór 25 testów samosprawdzających pomocnych w ocenie własnych umiejętności,
  • liczne, oparte na własnych doświadczeniach autorów wskazówki dostarczające cennych porad.

Kadry i płace - kompleksowa oferta poradników Sprawdź wszystkie >

Szczegóły

  • Seria: Prawo w praktyce
  • Rok wydania: 2009
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 224
  • Waga: 295 g
  • ISBN: 978-83-255-0764-0
  • EAN: 9788325507640
  • Kod serwisu: 00322300