PROMOCJA KOMENTARZY › Teraz 20% taniej - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    








    






Studia Ekonomiczne

Książki wydawane w tej serii, rzetelnie opracowane przez cenionych wykładowców, stanowią źródło dla wnikliwych studiów z wybranych dziedzin ekonomii i zarządzania. Zebrano w nich specjalistyczną wiedzę potrzebną studentom, pracownikom naukowym i praktykom, poszukującym najnowszych opracowań, dotyczących interesującego ich tematu.

10 20 Lista Siatka 1-3 z 3
  • Instytucje gospodarki rynkowej w Polsce. Institutions for Market Economy. The Case of Poland
    Połączenie kierunku instytucjonalno-ewolucyjnego z neoinstytucjonalnym. Analiza transformacji gospodarki polskiej z instytucjonalnego punktu widzenia. Większość podręczników ekonomii zawiera opis...
    Seria: Studia Ekonomiczne
    Rok wydania: 2008 | Wersja: Druk
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Połączenie kierunku instytucjonalno-ewolucyjnego z neoinstytucjonalnym. Analiza transformacji gospodarki polskiej z instytucjonalnego punktu widzenia. Większość podręczników ekonomii zawiera opis...
  • Ocena skutków regulacji
    Pierwsza na polskim rynku kompleksowa publikacja omawiająca genezę, uwarunkowania i metodologię ocen skutków regulacji (OSR) wraz z praktycznym przewodnikiem: jak poprawnie przeprowadzić ocenę...
    Seria: Studia Ekonomiczne
    Rok wydania: 2007 | Wersja: Druk
    65,55 zł Normalna cena: 69,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Pierwsza na polskim rynku kompleksowa publikacja omawiająca genezę, uwarunkowania i metodologię ocen skutków regulacji (OSR) wraz z praktycznym przewodnikiem: jak poprawnie przeprowadzić ocenę...
  • Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność
    Podręcznik Zarządzanie marketingowo-logistyczne kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu,...
    Seria: Studia Ekonomiczne
    Rok wydania: 2005 | Wersja: Druk
    31,35 zł Normalna cena: 33,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Podręcznik Zarządzanie marketingowo-logistyczne kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu,...