Informacja przedkontraktowa w umowach konsumenckich

Promocyjna cena
%
  • 92,65 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 81,75 zł
    Cena katalogowa: 109,00 zł
    %
  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Od kilku lat europejskie prawo konsumenckie jest na etapie zmian zmierzających do zupełnej harmonizacji jego wybranych sfer. Aby realizacja praw konsumentów była efektywna w praktyce powinna być ona jednakowa na terenie całej UE. Efektywne funkcjonowanie rynku i zaufanie... więcej ›

Opis książki

Od kilku lat europejskie prawo konsumenckie jest na etapie zmian zmierzających do zupełnej harmonizacji jego wybranych sfer. Aby realizacja praw konsumentów była efektywna w praktyce powinna być ona jednakowa na terenie całej UE. Efektywne funkcjonowanie rynku i zaufanie konsumenta do rynku to elementy nieodłączne, ponieważ bez zaufania konsumenta rynek nie będzie funkcjonował, a sposobem na pozyskanie tego zaufania jest stworzenie wspólnych dla całej UE minimalnych standardów ochrony prawnej. Dostęp konsumenta do informacji w odpowiednim czasie przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy ma zasadnicze znaczenie dla dokonywanych przez niego wyborów rynkowych. Unijna koncepcja ochrony konsumenta oparta jest na prawidłowo sformułowanej informacji.

Niezbędne jest ujednolicenie pewnych rozwiązań ogólnych dotyczących informacji przedkontraktowych z odstępstwem na rzecz prawa konsumenckiego. Rozwiązania specyficzne dla obrotu konsumenckiego nie powinny być przenoszone do regulacji odnoszących się do obrotów, powszechnego i profesjonalnego.

Autorzy

Szczegóły

  • Seria: Monografie Prawnicze
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 404
  • Wymiary: 145x205 mm
  • Waga: 502 g
  • ISBN: 978-83-255-9167-0
  • EAN: 9788325591670
  • Kod serwisu: 00678300

Kategorie