Zwroty i reklamacje

ZWROT ZAMÓWIENIA

Jeżeli dokonałeś zakupu jako konsument lub osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą (o ile zamówienie nie posiada charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej), zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwrotu możesz dokonać bezpłatnie za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub wybrać dowolny inny sposób wysyłki na swój koszt.

W celu dokonania zwrotu:

1. Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy

  • wysyłając oświadczenie wraz z produktami na adres: Wydawnictwo C.H.Beck (Magazyn No Limit)., Radonice 44A, 05-870 Błonie. Skorzystaj z oświadczenia otrzymanego z zamówieniem lub skorzystaj z wzoru - pobierz wzór
  • lub wysyłając oświadczenie na adres e-mail [email protected], a następnie przesyłając produkty na wskazany powyżej adres, w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia. O przyjęciu zgłoszenia poinformujemy Cię niezwłocznie po jego otrzymaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej.

2. Odeślij zwracane produkty

Zamówienie możesz odesłać na dwa sposoby:

A. Paczkomaty - DARMOWY ZWROT!

  • Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl i wypełnij formularz zwrotu (wypełnienie formularza nie jest tożsame ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy). Na wskazany numer telefonu otrzymasz SMS z kodem do Paczkomatu, ważnym 14 dni (jeżeli posiadasz aplikację InPost, kod będzie widoczny w aplikacji). Do paczki włóż formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy - pobierz wzór.
  • Przygotuj paczkę i napisz na niej wyraźnie 10-cyfrowy kod zwrotu z wcześniej otrzymanego SMS-a (lub z aplikacji InPost). Udaj się do dowolnego Paczkomatu. Wybierz na ekranie: „Nadaj paczkę”, następnie „Mam kod nadania lub kod zwrotu” i wpisz kod zwrotu.
  • Umieść paczkę w skrzynce, zamknij drzwiczki i to wszystko! SMS-em otrzymasz potwierdzenie nadania. Przesyłkę możesz śledzić na stronie InPost oraz w aplikacji InPost.

B. Zwrot na własny koszt

  • Przygotuj paczkę ze zwracanymi produktami i umieść w niej wypełniony formularz odstąpienia od umowy - pobierz wzór.
  • Paczkę wyślij na adres Wydawnictwo C.H.Beck (Magazyn No Limit), Radonice 44A, 05-870 Błonie. Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki. Wydawnictwo nie odbiera przesyłek odesłanych za pobraniem i nie ponosi kosztów związanych z takimi przesyłkami.

3. Zwrot środków

Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci środki wraz kosztami dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny). Zwrot środków nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty dla opłacenia zamówienia, chyba że klient zgodzi się na inny sposób zwrotu. W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze, zwrot zostanie zrealizowany przelewem na numer konta podany w oświadczeniu odstąpienia od umowy. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych produktów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie ›


REKLAMACJA ZAMÓWIENIA

Jeżeli dokonałeś zakupu jako konsument lub osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą (o ile zamówienie nie posiada charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej), zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od otrzymania towaru

W celu dokonania reklamacji:

1. Wybierz sposób złożenia reklamacji

  • pisemnie na adres: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. - Dział Obsługi Klienta, ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa,
  • w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected],
  • telefonicznie pod numerem +48 22 311 22 22.

2. Opisz powód reklamacji

Dla sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji prosimy, aby w opisie reklamacji (pobierz wzór) znalazły się poniższe informacje:

  • numer zamówienia, informacje o przedmiocie reklamacji oraz w szczególności opis rodzaju wad i data ich wystąpienia,
  • preferowany sposób finalizacji reklamacji: żądanie wymiany produktu na nowy, naprawy, obniżenia ceny lub chęć odstąpienia od umowy (zwrot),
  • dane kontaktowe składającego reklamację.

3. Oczekuj na informacje o statusie reklamacji

W ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji nastąpi jej weryfikacja. Otrzymasz od nas e-mail z informacją o statusie reklamacji oraz dalszych krokach. Więcej informacji odnośnie reklamacji znajdziesz w regulaminie ›.