RODO 2018 • Rewolucyjne zmiany w ochronie danych » Skorzystaj z wiedzy ekspertów! SPRAWDŹ ›

x


    
    
    















Zarządzanie i marketing

10 20 Lista Siatka 1-10 z 49
  • Zarządzanie wiedzą w rozwoju obszarów wiejskich
    Nowość
    Monografia jest zaplanowanym rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju –...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Monografia jest zaplanowanym rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju –...
  • Standardy organizacyjne a rozwój obszarów wiejskich w kontekście zarządzania informacją i wiedzą
    Nowość
    Monografia jest rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Monografia jest rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna...
  • Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
    Nowość
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te...
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi...
  • Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza, analiza, scenariusze rozwoju
    W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw....
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    84,55 zł Normalna cena: 89,00 zł
    W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw....
  • Twórcza organizacja. Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej
    Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
  • Marketing doświadczeń w Internecie
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    84,55 zł Normalna cena: 89,00 zł
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
  • Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw
    Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do...
  • Image. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym. Integracja różnorodności
    Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    65,55 zł Normalna cena: 69,00 zł
    Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych...
  • Marketing usług logistycznych
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    65,55 zł Normalna cena: 69,00 zł
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...