PROMOCJA 2+1 › Trzecia książka za 1 zł - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    








    






Zarządzanie i marketing

10 20 Lista Siatka 1-10 z 45
  • Marketing doświadczeń w Internecie
    Nowość
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk
    84,55 zł Normalna cena: 89,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
  • Twórcza organizacja. Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej
    Zapowiedź
    Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
    DARMOWA WYSYŁKA
    Premiera: 28 czerwca 2017
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
  • Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw
    Nowość
    Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do...
  • Image. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym. Integracja różnorodności
    15% taniej
    Promocja
    Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: PDF
    58,65 zł Normalna cena: 69,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych...
  • Marketing usług logistycznych
    15% taniej
    Promocja
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: PDF
    58,65 zł Normalna cena: 69,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
  • Zaufanie w organizacji innowacyjnej
    15% taniej
    Promocja
    Globalizacja,  wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i  rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2016 | Wersja: Druk, PDF
    67,15 zł Normalna cena: 79,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Globalizacja,  wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i  rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz...
  • Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
    15% taniej
    Promocja
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2016 | Wersja: Druk, PDF
    50,15 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
  • Wykorzystanie opcji realnych w zarządzaniu projektami
    15% taniej
    Promocja
    Jak określić właściwy moment rozpoczęcia projektu, uwzględniając przyszłe szanse? Autor książki przedstawia możliwości wykorzystania opcji realnych do określania właściwych momentów rozpoczęcia...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    50,15 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Jak określić właściwy moment rozpoczęcia projektu, uwzględniając przyszłe szanse? Autor książki przedstawia możliwości wykorzystania opcji realnych do określania właściwych momentów rozpoczęcia...
  • Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
    15% taniej
    Promocja
    Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    50,15 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami...
  • Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa
    15% taniej
    Promocja
    W monografii zaprezentowano wyniki badań podstawowych, których celem było rozwinięcie uniwersalnych koncepcji metodologicznych projektowania systemów organizacyjnych. Badania te posłużyły...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk
    84,15 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Dodaj do koszyka
    W monografii zaprezentowano wyniki badań podstawowych, których celem było rozwinięcie uniwersalnych koncepcji metodologicznych projektowania systemów organizacyjnych. Badania te posłużyły...