DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ ZA MIN. 150 ZŁ - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    








    






Zarządzanie i marketing

10 20 Lista Siatka 1-10 z 41
  • Wpływ internacjonalizacji na efektywność polskich przedsiębiorstw
    Zapowiedź
    DARMOWA WYSYŁKA
    Premiera: Kwiecień 2017 r.
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
  • Image. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym. Integracja różnorodności
    Nowość
    Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    65,55 zł Normalna cena: 69,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych...
  • Marketing usług logistycznych
    Nowość
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
    Seria: Zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk
    65,55 zł Normalna cena: 69,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
  • Zaufanie w organizacji innowacyjnej
    Globalizacja,  wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i  rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji....
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2016 | Wersja: Druk, PDF
    75,05 zł Normalna cena: 79,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Globalizacja,  wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i  rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji....
  • Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2016 | Wersja: Druk, PDF
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
  • Wykorzystanie opcji realnych w zarządzaniu projektami
    Jak określić właściwy moment rozpoczęcia projektu, uwzględniając przyszłe szanse? Autor książki przedstawia możliwości wykorzystania opcji realnych do określania właściwych momentów rozpoczęcia...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Jak określić właściwy moment rozpoczęcia projektu, uwzględniając przyszłe szanse? Autor książki przedstawia możliwości wykorzystania opcji realnych do określania właściwych momentów rozpoczęcia...
  • Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
    Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami...
  • Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa
    W monografii zaprezentowano wyniki badań podstawowych, których celem było rozwinięcie uniwersalnych koncepcji metodologicznych projektowania systemów organizacyjnych. Badania te posłużyły...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Dodaj do koszyka
    W monografii zaprezentowano wyniki badań podstawowych, których celem było rozwinięcie uniwersalnych koncepcji metodologicznych projektowania systemów organizacyjnych. Badania te posłużyły...
  • Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
    Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych...
  • Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu
    Chcesz zapewnić ciągłość działania swojej firmie – naucz się zarządzać ryzykiem operacyjnym Ryzyko operacyjne jest obecnie nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa....
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    75,05 zł Normalna cena: 79,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Chcesz zapewnić ciągłość działania swojej firmie – naucz się zarządzać ryzykiem operacyjnym Ryzyko operacyjne jest obecnie nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa....