NEWSLETTER • Bądź na bieżąco! • Zapisz się i odbierz rabat 10% » Sprawdź ›

x

Zarządzanie i marketing

10 20 Lista Siatka 1-10 z 49
  • Rekrutacja i selekcja personelu
    Nowość
    Znaleźć, przyciągnąć i wybrać najlepszych kandydatów! Jakie błędy są najczęściej popełniane w procesie rekrutacji? Skąd czerpać informacje o kandydatach? Jakimi metodami można weryfikować ich...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Znaleźć, przyciągnąć i wybrać najlepszych kandydatów! Jakie błędy są najczęściej popełniane w procesie rekrutacji? Skąd czerpać informacje o kandydatach? Jakimi metodami można weryfikować ich...
  • Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami. Wiedza, technologia, konkurencja, przedsiębiorstwo
    Nowość
    Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana...
  • Zarządzanie wiedzą w rozwoju obszarów wiejskich
    Monografia jest zaplanowanym rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju –...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Monografia jest zaplanowanym rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju –...
  • Standardy organizacyjne a rozwój obszarów wiejskich w kontekście zarządzania informacją i wiedzą
    Monografia jest rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Monografia jest rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna...
  • Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te...
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi...
  • Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza, analiza, scenariusze rozwoju
    W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw....
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    84,55 zł Normalna cena: 89,00 zł
    W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw....
  • Twórcza organizacja. Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej
    Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
  • Marketing doświadczeń w Internecie
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    84,55 zł Normalna cena: 89,00 zł
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
  • Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw
    Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do...
    Seria: Ekonomia zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    94,05 zł Normalna cena: 99,00 zł
    Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do...