Dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk, prof. PŁ

Pracuje na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej. Jest autorką ponad 100 publikacji dotyczących zarządzania marką i kierownikiem międzynarodowych projektów finansowanych m.in. z funduszy Narodowego Centrum Nauki (NCN), Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA), czy rządu francuskiego.

  • Nostalgia w zarządzaniu marką
    %
    Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2020 | Wersja: Druk, PDF
    84,15 zł
    99,00 zł
    Najniższa cena: 74,25 zł
    Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem...