dr Michał Rudnicki

Jest pracownikiem naukowym Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Główne obszary zainteresowań naukowych i badawczych: technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) w turystyce, instrumenty e-dystrybucji usług turystycznych, usługi biznesowe oparte na wiedzy (KIBS) oraz turystyka biznesowa (MICE). Autor i współautor ponad pięćdziesięciu publikacji naukowych w periodykach krajowych i zagranicznych oraz członek licznych zespołów naukowych i eksperckich w blisko 20 różnych projektach badawczych w tym finansowanych przez NCN oraz MNiSW.

  • Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja
    Nowość
    Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2020 | Wersja: Druk
    94,05 zł 99,00 zł
    Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia...
  • Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja
    15% taniej
    Promocja
    Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie...
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2020 | Wersja: Druk, PDF
    75,65 zł 89,00 zł
    Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie...
  • Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
    15% taniej
    Promocja
    Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    50,15 zł 59,00 zł
    Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami...