Szef Działu Współpracy, Informacji, Analiz i Programów Związku Powiatów Polskich, redaktor naczelny Dziennika Warto Wiedzieć (www.wartowiedziec.pl) oraz aktywny samorządowiec. Członek wielu zespołów, komitetów i grup roboczych funkcjonujących przy instytucjach rządowych szczebla centralnego. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z zakresu: Zarządzania kapitałem ludzkim (na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie), Zarządzania i administracji publicznej (w Małopolskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej w Tarnowie), Zarządzania w opiece zdrowotnej (w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie) oraz Studia Europejskie organizowane w ramach projektu Unii Europejskiej „Jean Monnet", zdobywając Certyfikat Europejski. Uczestnik szeregu kursów i szkoleń, w tym akredytowanego szkolenia PRINCE2® Foundation & Practitioner. Autor i współautor kilkunastu publikacji związanych z funkcjonowaniem jednostek samorządu terytorialnego.
Brak produktów odpowiadających zapytaniu.