WEEKEND OKAZJI › DODATKOWE 20 ZŁ NA ZAKUPY › Twój kod rabatowy: LATO20   Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Informacja przedkontraktowa w umowach konsumenckich

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 92,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 109,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 92,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 109,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

Od kilku lat europejskie prawo konsumenckie jest na etapie zmian zmierzających do zupełnej harmonizacji jego wybranych sfer. Aby realizacja praw konsumentów była efektywna w praktyce powinna być ona jednakowa na terenie całej UE. Efektywne funkcjonowanie rynku i zaufanie konsumenta do rynku to elementy nieodłączne, ponieważ bez... więcej ›

Więcej o książce

Od kilku lat europejskie prawo konsumenckie jest na etapie zmian zmierzających do zupełnej harmonizacji jego wybranych sfer. Aby realizacja praw konsumentów była efektywna w praktyce powinna być ona jednakowa na terenie całej UE. Efektywne funkcjonowanie rynku i zaufanie konsumenta do rynku to elementy nieodłączne, ponieważ bez zaufania konsumenta rynek nie będzie funkcjonował, a sposobem na pozyskanie tego zaufania jest stworzenie wspólnych dla całej UE minimalnych standardów ochrony prawnej. Dostęp konsumenta do informacji w odpowiednim czasie przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy ma zasadnicze znaczenie dla dokonywanych przez niego wyborów rynkowych. Unijna koncepcja ochrony konsumenta oparta jest na prawidłowo sformułowanej informacji.

Niezbędne jest ujednolicenie pewnych rozwiązań ogólnych dotyczących informacji przedkontraktowych z odstępstwem na rzecz prawa konsumenckiego. Rozwiązania specyficzne dla obrotu konsumenckiego nie powinny być przenoszone do regulacji odnoszących się do obrotów, powszechnego i profesjonalnego.

Autorzy

Szczegóły

Seria: Monografie Prawnicze
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-255-9167-0
Liczba stron: 404
Waga: 502 g