Zarządzanie i marketing

  • Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    10% taniej
    Promocja
    Książka poświęcona metodzie analizy progowej, polegającej na wyszukiwaniu progów (barier) ilościowych oraz jakościowych rozwoju i funkcjonowania przedsiębiorstw (w tym mikro, małych, średnich,...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2013 | Wersja: Druk, PDF
    53,10 zł 59,00 zł
    Książka poświęcona metodzie analizy progowej, polegającej na wyszukiwaniu progów (barier) ilościowych oraz jakościowych rozwoju i funkcjonowania przedsiębiorstw (w tym mikro, małych, średnich,...
  • Zarządzanie marketingowe
    10% taniej
    Promocja
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2012 | Wersja: Druk, PDF
    44,10 zł 49,00 zł
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
  • Sieci międzyorganizacyjne. Współczesne wyzwanie dla teorii i praktyki zarządzania
    10% taniej
    Promocja
    Perspektywa koordynacji działań międzyorganizacyjnych oraz współpracy między organizacjami stawia problem funkcjonowania i efektywności sieci międzyorganizacyjnej w centrum zainteresowania całej...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2012 | Wersja: PDF
    48,60 zł 54,00 zł
    Perspektywa koordynacji działań międzyorganizacyjnych oraz współpracy między organizacjami stawia problem funkcjonowania i efektywności sieci międzyorganizacyjnej w centrum zainteresowania całej...
  • Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań
    10% taniej
    Promocja
    Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2011 | Wersja: Druk
    44,10 zł 49,00 zł
    Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem...
  • Marketing. Materiały do ćwiczeń
    10% taniej
    Promocja
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2011 | Wersja: PDF
    35,10 zł 39,00 zł
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
  • Systemy wynagrodzeń w okresie spowolnienia gospodarczego
    10% taniej
    Promocja
    W książce przedstawiono najnowsze trendy w kształtowaniu wynagrodzeń na tle zmian zachodzących n arynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem występującego obecnie spowolnienia gospodarczego. Praca...
    Seria: HR
    Rok wydania: 2011 | Wersja: Druk, PDF
    30,60 zł 34,00 zł
    W książce przedstawiono najnowsze trendy w kształtowaniu wynagrodzeń na tle zmian zachodzących n arynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem występującego obecnie spowolnienia gospodarczego. Praca...
  • Zatrudnianie po znajomości. Kapitał społeczny na rynku pracy
    10% taniej
    Promocja
    Publikacja jest próbą odpowiedzi na pytanie: jaką rolę odgrywają znajomości w zatrudnianiu pracowników przez małe firmy? Dotyczy zatem problematyki ważnej dla wszystkich uczestników rynku pracy –...
    Seria: HR
    Rok wydania: 2010 | Wersja: Druk
    44,10 zł 49,00 zł
    Publikacja jest próbą odpowiedzi na pytanie: jaką rolę odgrywają znajomości w zatrudnianiu pracowników przez małe firmy? Dotyczy zatem problematyki ważnej dla wszystkich uczestników rynku pracy –...
  • Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi
    10% taniej
    Promocja
    Znaczenie sieci relacji międzyorganizacyjnych we współczesnej gospodarce Decydujące znaczenie dla rozwoju gospodarczego społeczeństw ma sposób kształtowania ładu politycznego, gospodarczego i...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2010 | Wersja: Druk, PDF
    44,10 zł 49,00 zł
    Znaczenie sieci relacji międzyorganizacyjnych we współczesnej gospodarce Decydujące znaczenie dla rozwoju gospodarczego społeczeństw ma sposób kształtowania ładu politycznego, gospodarczego i...
  • Zarządzanie. Kanony i trendy
    10% taniej
    Promocja
    Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2010 | Wersja: Druk, PDF
    40,50 zł 45,00 zł
    Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i...
  • Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji
    10% taniej
    Promocja
    Nie ma organizacji bez ludzi, nie ma innowacji bez innowatorów! Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu...
    Seria: HR
    Rok wydania: 2010 | Wersja: Druk, PDF
    44,10 zł 49,00 zł
    Nie ma organizacji bez ludzi, nie ma innowacji bez innowatorów! Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu...