Zarządzanie i marketing

  • Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
    10% taniej
    Promocja
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    89,10 zł 99,00 zł
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te...
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
    10% taniej
    Promocja
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    89,10 zł 99,00 zł
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi...
  • Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza, analiza, scenariusze rozwoju
    10% taniej
    Promocja
    W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw....
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    80,10 zł 89,00 zł
    W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw....
  • Twórcza organizacja. Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej
    10% taniej
    Promocja
    Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    89,10 zł 99,00 zł
    Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
  • Marketing doświadczeń w Internecie
    10% taniej
    Promocja
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    80,10 zł 89,00 zł
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
  • Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw
    10% taniej
    Promocja
    Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    89,10 zł 99,00 zł
    Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do...
  • Image. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym. Integracja różnorodności
    10% taniej
    Promocja
    "Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym. Integracja różnorodności" otrzymała - Nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w grupie "wybitnych i innowacyjnych podręczników...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    62,10 zł 69,00 zł
    "Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym. Integracja różnorodności" otrzymała - Nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w grupie "wybitnych i innowacyjnych podręczników...
  • Marketing usług logistycznych
    10% taniej
    Promocja
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    62,10 zł 69,00 zł
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
  • Zaufanie w organizacji innowacyjnej
    10% taniej
    Promocja
    Globalizacja, wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji....
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2016 | Wersja: Druk, PDF
    71,10 zł 79,00 zł
    Globalizacja, wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji....
  • Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
    10% taniej
    Promocja
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2016 | Wersja: PDF
    53,10 zł 59,00 zł
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...