dr hab. Agata Niemczyk

Jest profesorem nadzwyczajnym Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, pracownikiem Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości.

  • Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
    %
    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2020 | Wersja: Druk, PDF
    75,65 zł
    89,00 zł
    Najniższa cena: 66,75 zł
    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w...
  • Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych
    %
    Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę....
    Seria: Turystyka
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk, PDF
    75,65 zł
    89,00 zł
    Najniższa cena: 66,75 zł
    Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę....