PROMOCJA KOMENTARZY › Teraz 20% taniej - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    








    






Marketing

Serię tworzą publikacje poświęcone problematyce związanej z funkcjonowaniem różnego typu organizacji na rynku, relacjami z klientami, kształtowaniem wizerunku czy marki.

10 20 Lista Siatka 1-7 z 7
  • Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2016 | Wersja: Druk, PDF
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
  • Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
    Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych...
  • Konsument na rynku usług
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2015 | Wersja: Druk, PDF
    56,05 zł Normalna cena: 59,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące...
  • Zarządzanie marketingowe
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2012 | Wersja: Druk, PDF
    46,55 zł Normalna cena: 49,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
  • Marketing. Materiały do ćwiczeń
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2011 | Wersja: PDF
    37,05 zł Normalna cena: 39,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
  • Zarządzanie marketingiem
    Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dl praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2008 | Wersja: Druk, PDF
    32,30 zł Normalna cena: 34,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dl praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako...
  • Marketing dla prawników
    Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2006 | Wersja: Druk, PDF
    65,55 zł Normalna cena: 69,00 zł
    Dodaj do koszyka
    Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z...