Marketing

Serię tworzą publikacje poświęcone problematyce związanej z funkcjonowaniem różnego typu organizacji na rynku, relacjami z klientami, kształtowaniem wizerunku czy marki.

  • Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
    %
    Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2022 | Wersja: PDF
    84,15 zł
    99,00 zł
    Najniższa cena: 74,25 zł
    Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku...
  • Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
    %
    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2020 | Wersja: Druk, PDF
    75,65 zł
    89,00 zł
    Najniższa cena: 66,75 zł
    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w...
  • Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
    %
    Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2018 | Wersja: Druk, PDF
    84,15 zł
    99,00 zł
    Najniższa cena: 74,25 zł
    Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest...
  • Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
    %
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    84,15 zł
    99,00 zł
    Najniższa cena: 74,25 zł
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te...
  • Marketing doświadczeń w Internecie
    %
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: PDF
    75,65 zł
    89,00 zł
    Najniższa cena: 66,75 zł
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię...
  • Marketing usług logistycznych
    %
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: PDF
    58,65 zł
    69,00 zł
    Najniższa cena: 51,75 zł
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
  • Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
    %
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2016 | Wersja: PDF
    50,15 zł
    59,00 zł
    Najniższa cena: 44,25 zł
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
  • Zarządzanie marketingowe
    %
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2012 | Wersja: Druk, PDF
    41,65 zł
    49,00 zł
    Najniższa cena: 36,75 zł
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
  • Marketing. Materiały do ćwiczeń
    %
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2011 | Wersja: PDF
    33,15 zł
    39,00 zł
    Najniższa cena: 29,25 zł
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
  • Zarządzanie marketingiem
    %
    Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2008 | Wersja: PDF
    28,90 zł
    34,00 zł
    Najniższa cena: 25,50 zł
    Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako...
  • Marketing dla prawników
    %
    Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2006 | Wersja: Druk, PDF
    58,65 zł
    69,00 zł
    Najniższa cena: 51,75 zł
    Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z...