prof. dr hab. Andrzej Szromnik

Prof. dr hab. nauk ekonomicznych. Jest wykładowcą marketingu i handlu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, w Państwowej Wyższej Szkole Techniczno-Ekonomicznej w Jarosławiu oraz w projekcie podyplomowym Akademia Dziedzictwa. Specjalizuje się od wielu lat w problemach marketingu miast i regionów – marketingu terytorialnym.

  • Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
    Nowość
    Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2022 | Wersja: Druk
    94,05 zł 99,00 zł
    Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku...