Wojciech Kaczmara

Doradca podatkowy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczął w 2007 r., zdobywał doświadczenie w firmach doradztwa podatkowego. Specjalizuje się w międzynarodowym prawie podatkowym. Autor publikacji z zakresu prawa podatkowego.

  • Instrukcje księgowe i podatkowe + płyta CD
    Nowość
    Rok 2020 przyniósł kolejne liczne zmiany podatkowe, rachunkowe, płacowe i finansowe, w szczególności związane z kolejnymi tarczami antykryzysowymi. W związku z tym pojawiała się konieczność...
    DARMOWA WYSYŁKA
    Seria: Prawo w praktyce
    Rok wydania: 2020 | Wersja: Druk
    189,05 zł 199,00 zł
    Rok 2020 przyniósł kolejne liczne zmiany podatkowe, rachunkowe, płacowe i finansowe, w szczególności związane z kolejnymi tarczami antykryzysowymi. W związku z tym pojawiała się konieczność...
  • Podatkowe i bilansowe zamknięcie roku 2019
    15% taniej
    Bestseller Promocja
    Opracowanie przedstawia niezbędne informacje w zakresie zamknięcia rocznego 2019 w kontekście bilansowym oraz podatkowym. Celem publikacji jest dostarczenie specjalistycznej oraz aktualnej wiedzy...
    DARMOWA WYSYŁKA
    Seria: Prawo w praktyce
    Rok wydania: 2019 | Wersja: Druk
    169,15 zł 199,00 zł
    Opracowanie przedstawia niezbędne informacje w zakresie zamknięcia rocznego 2019 w kontekście bilansowym oraz podatkowym. Celem publikacji jest dostarczenie specjalistycznej oraz aktualnej wiedzy...
  • Dokumentacja wewnętrzna w instytucjach kultury + płyta CD
    15% taniej
    Bestseller Promocja
    Szczegółowe omówienie licznych zmian oraz ich wpływu na dokumentację występującą w instytucjach kultury. Publikacja zawiera omówienie aż 36 zagadnień oraz ponad 100 gotowych wzorów dokumentów...
    Seria: Sektor publiczny w praktyce
    Rok wydania: 2019 | Wersja: Druk
    160,65 zł 189,00 zł
    Szczegółowe omówienie licznych zmian oraz ich wpływu na dokumentację występującą w instytucjach kultury. Publikacja zawiera omówienie aż 36 zagadnień oraz ponad 100 gotowych wzorów dokumentów...