Przejdź do treści

Big Data and the Abuse of a Dominant Position by Data-Driven Online Platforms under EU Competition Law

Promocyjna cena
%
Promocyjna cena
%
Wybierz wersję:
  • 186,15 zł z VAT
    Informacje odnośnie ceny i obniżki

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 186,15 zł
    Cena katalogowa: 219,00 zł
    %
  • 186,15 zł z VAT
    Informacje odnośnie ceny i obniżki

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 186,15 zł
    Cena katalogowa: 219,00 zł
    %
  • Koszt dostawy od 9,99 zł

    Wysyłamy w 24h ›

  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Data has become a crucial input of production for many services offered by online platforms and precondition of their competitive success. Since providers of online platforms have become aware of the advantages derived from possessing and processing vast amounts of data,... więcej ›

Opis pełny

Data has become a crucial input of production for many services offered by online platforms and precondition of their competitive success.

Since providers of online platforms have become aware of the advantages derived from possessing and processing vast amounts of data, they increasingly adopt data-driven strategies to achieve and maintain their competitive data advantage over competitors.

The book:

  • explores how exisiting competition tools and concepts used for assessing abuses of a dominant position can be applied to data-driven online platforms and competition concerns arising from their use of big data,
  • attempts to suggest possible ways of its development, and
  • analyses whether and if so, how the EU legal framework for the assessment of abuse of a dominant position under Article 102 TFEU should be adjusted to address it.

Producentem produktu jest: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, [email protected], tel. +48 22 311 22 22. Powyższe dane kontaktowe służą konsumentom do składania skarg oraz informowania o problemach związanych z bezpieczeństwem produktu.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Monografie Obcojęzyczne
  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Twarda
  • Liczba stron: 392
  • Wymiary: 145x205 mm
  • Waga: 600 g
  • ISBN: 978-83-8235-456-0
  • EAN: 9788382354560
  • Kod serwisu: 00899200
  • Producent: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o.
  • Informacje: Bezpieczeństwo produktu