PROMOCJA KOMENTARZY › Teraz 20% taniej - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Koncepcje zarządzania

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
Wybierz Wersję:
  • 52,25 zł z VAT
    Cena katalogowa: 55,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • 52,25 zł z VAT
    Cena katalogowa: 55,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 0 zł!

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

Podręcznik akademicki do nowego – wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego – obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy... więcej ›

  • Inni klienci kupili również
  • Polecane z tym produktem
Polecane z tym produktem
Więcej o książce

Podręcznik akademicki do nowego – wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego – obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania.

Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:

  • klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową),
  • neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania,
  • uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania,
  • koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma),
  • ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering),
  • koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM),
  • koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna),
  • koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing),
  • koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).

Recenzowane opracowanie wzbogaca w istotny sposób zasoby dotychczasowej wiedzy w przedmiocie koncepcji zarządzania. Ma ono również walor użyteczności dla praktyki gospodarczej, która w literaturze polskiej z zakresu zarządzania nie miała tak należytego wsparcia teoretyczno-metodycznego. (...) Autorzy książki wskazują najważniejsze kierunki ewolucji w zakresie koncepcji zarządzania w odniesieniu do poglądów tradycyjnych, co może prowadzić do zachowania równowagi między nowoczesnością i tradycją w zarządzaniu oraz między zmianą i stabilnością w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Z tego też powodu uważam, że recenzowany podręcznik zasługuje na wyróżnienie.

Prof. zw. dr hab. Kazimierz Krzakiewicz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Książka skierowana jest do wykładowców i studentów magisterskich studiów uzupełniających oraz menedżerskich studiów podyplomowych i doktoranckich, a także do praktyków wykorzystujących wiedzę o zarządzaniu na co dzień.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Instytutu Organizacji i Zarządzania, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie.

Szczegóły

Seria: Ekonomia zarządzanie
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-255-1530-0
Liczba stron: 391
Waga: 648 g

Pliki do pobrania