Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,95 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 14:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi... więcej ›

Opis książki

Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków – przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP.

Książka prezentuje m.in.:

  • różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania,
  • charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, nowe aspekty w teorii przedsiębiorczości,
  • charakterystykę przedsiębiorcy – jego cechy, motywy, różne rodzaje przedsiębiorców,
  • uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości – zarówno wewnętrzne (tkwiące w przedsiębiorcy – podmiocie), jak i zewnętrzne (wynikające z otoczenia),
  • specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych,
  • tradycyjne i niekonwencjonalne formy finansowania działalności MSP oraz instytucjonalne formy wsparcia tego sektora.

Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące:

  • przedsiębiorczości rodzinnej, jej istoty i rodzajów, najważniejszych problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych;
  • przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej;
  • przedsiębiorczości akademickiej, będącej przejawem innowacyjnej koncepcji przedsiębiorczości rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni;
  • przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Przedsiębiorczość
  • Rok wydania: 2013
  • Wydanie: 2
  • Liczba stron: 272
  • Waga: 440 g
  • ISBN: 978-83-255-5291-6
  • EAN: 9788325552916
  • Kod serwisu: 00514100