Jak kupować produkty

W celu dokonania zakupów w księgarni internetowej Wydawnictwa C.H.Beck należy wybrać produkty z oferty prezentowanej na stronie i dodać je do koszyka poprzez kliknięcie w ikonę koszyka widoczną przy produkcie z listy lub przycisku "Do koszyka" dostępnego na karcie produktowej (przy produktach posiadających warianty należy przed dodaniem zaznaczyć właściwą opcję). Następnie należy przejść do koszyka klikając w przycisk "Przejdź do koszyka" lub w ikonę koszyka w nagłówku strony.

Krok 1 - Twój koszyk

Na pierwszym kroku koszyka znajduje się lista dodanych produktów z możliwością zwiększenia ich ilości lub usunięcia. Poniżej zawartości koszyka znajdują się opcje wyboru dostawy i płatności oraz podsumowanie kosztów zamówienia. Dostępne opcje dostawy (w tym informacja o terminie dostawy) i płatności zależne są od wybranych produktów. Na pierwszym kroku znajduje się również możliwość wprowadzenia kodu rabatowego lub karty podarunkowej - po wprowadzeniu rabat lub zniżka zostanie nadana (na produkty lub cały koszyk zgodnie z warunkami promocji lub zniżki). W przypadku promocji niewymagających wprowadzenia kodu lub karty, informacja o rabacie lub zniżce zostanie wyświetlona automatycznie.

Krok 2 - Dane do zamówienia

Pozwala na zdefiniowanie danych do płatności oraz dostawy produktów. Jeśli na tym etapie Klient nie jest zalogowany do swojego konta w księgarni, w tym miejscu pojawi się możliwość zalogowania, rejestracji lub wyboru opcji zakupów bez rejestracji. Jeśli w koszyku znajdują się produkty, dla których niezbędne jest posiadanie konta użytkownika, opcja zakupów bez rejestracji będzie niedostępna.

Krok 3 - Podsumowanie

Na tym kroku należy zweryfikować prawidłowość wprowadzonych danych oraz zawartość zamówienia. Kliknięcie w przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" skutkuje złożeniem zamówienia.

Podziękowanie

Jeśli proces składnia zamówienia przebiegł prawidłowo, zostanie wyświetlona strona podziękowania oraz instrukcje dotyczące płatności za zamówienie. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane również na adres e-mail zamawiającego oraz odnotowane w historii zamówień (dla zarejestrowanych Klientów). O każdej zmianie statusu zamówienia Klient informowany będzie przy pomocy wiadomości e-mail oraz w szczegółach zamówienia.