Statusy zamówień

W historii zamówień w koncie użytkownika oraz w mailach transakcyjnych po złożeniu zamówienia zawarte są informacje o statusie realizacji zamówienia. 

Oczekuje na wpłatę - status nadawany zamówieniu płatnym za pomocą płatności online (Payu, Dotpay, Raty PayU). Po opłaceniu lub pozytywnym rozpatrzeniu wniosku ratalnego, zamówienie uzyskuje status "Nowe".

Nowe - status oznaczający przekazanie zamówienia do weryfikacji przez obsługę.

W trakcie realizacji - status nadawany zamówieniu po zweryfikowaniu i potwierdzeniu przez obsługę. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.

Wysłane do punktu odbioru - status nadawany zamówieniu do punktu odbioru osobistego, z chwilą przekazania go do wysyłki do punktu odbioru.

Oczekuje na odbiór - status nadawany zamówieniu, gdy zostanie dostarczone do punktu i oznaczone jako gotowe przez pracownika punktu odbioru osobistego. Od momentu otrzymania e-maila potwierdzającego gotowość do odbioru, Klient ma 14 dni na odbiór zamówienia.

Zrealizowane - status nadawany zamówieniu z chwilą wysyłki lub po odebraniu paczki w punkcie odbioru osobistego. W przypadku zamówień zawierających e-booki, są one automatycznie udostępniane Klientowi po zaksięgowaniu płatności. W sytuacji gdy zamówienie zawierało tylko e-booki, otrzymuje ono od razu status "Zrealizowane".

Anulowane - status nadawany zamówieniu w przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie, rezygnacji z zamówienia przez Klienta lub w wyjątkowych sytuacjach, gdy niemożliwe jest zrealizowanie zamówienia.

Zwrócone z punktu - status nadawany w sytuacji nieodebrania zamówienia w punkcie odbioru osobistego w terminie 14 dni.