Najczęściej zadawane pytania

Nurtuje Cię jakieś pytanie odnośnie naszej księgarni?
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez Klientów.
Kupowanie
Czemu nie mogę zmienić kraju w danych do płatności?
Czy akcje promocyjne w księgarni internetowej obowiązują też w księgarniach stacjonarnych?
Czemu nie mogę dodać zagranicznego numeru telefonu?
Płatność
Gdzie mogę znaleźć fakturę do mojego zamówienia?
Nie potrzebuję faktury, czy mogę otrzymać paragon?
Czy moje imię i nazwisko znajdzie się na fakturze?
Jak prawidłowo uzupełnić dane w przypadku Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz ich Jednostek Organizacyjnych?
Czy można przedłużyć termin płatności online?
Czy mogę dokonać płatności za zamówienie z zagranicznego konta bankowego?
Opłaciłem zamówienie za pomocą przelewu bankowego PayU, dlaczego wpłata nie została zaksięgowana?
W opcjach płatności PayU nie ma mojego banku, co mam zrobić?
Twoje konto
Co zrobić, gdy nie pamiętam adresu e-mail (loginu) swojego konta w księgarni?
Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do swojego konta w księgarni?
Czy mogę zmienić dane w swoim koncie w księgarni?
Dlaczego nie mogę zmienić samodzielnie adresu e-mail w moim koncie w księgarni?
Dlaczego nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem do zresetowania hasła?
Jak mogę usunąć konto użytkownika?
E-booki
Dlaczego muszę mieć konto w księgarni, aby kupić e-booka?
Jak skorzystać z e-booka?
Na ilu i na jakich urządzeniach mogę odczytać e-booki?
Dlaczego e-booki zabezpieczone są znakiem wodnym?
Czy e-booka może kupić firma lub instytucja?
Jaki jest zakres licencji e-booka?
Czemu nie mogę pobrać zakupionego e-booka?
Czemu nie mogę dodać notatek do e-booka?
Inne
Czy na stronie księgarni można zamówić System Informacji Prawnej Legalis?
Jak subskrybować newsletter księgarni?
Jak zrezygnować z subskrypcji newslettera księgarni?
Dlaczego nie otrzymałem kodu rabatowego za zapis do newslettera?