Najczęściej zadawane pytania

Nurtuje Cię jakieś pytanie odnośnie naszej księgarni?
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez Klientów.
Kupowanie
Czemu nie mogę zmienić kraju w danych do płatności?
Czy akcje promocyjne w księgarni internetowej obowiązują też w księgarniach stacjonarnych?
Czemu nie mogę dodać zagranicznego numeru telefonu?
Płatność
Gdzie mogę znaleźć fakturę do mojego zamówienia?
Czy mogę otrzymać duplikat faktury?
Nie potrzebuję faktury, czy mogę otrzymać paragon?
Czy moje imię i nazwisko znajdzie się na fakturze?
Jak prawidłowo uzupełnić dane w przypadku Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz ich Jednostek Organizacyjnych?
W jakiej formie mogę zapłacić w Paczkomacie 24/7 wybierając płatność za pobraniem?
Czy można przedłużyć termin płatności online?
Dlaczego na mapie w koszyku nie widzę wszystkich Paczkomatów i PaczkoPunktów InPost?
Czy mogę dokonać płatności za zamówienie z zagranicznego konta bankowego?
Opłaciłem zamówienie za pomocą przelewu bankowego PayU, dlaczego wpłata nie została zaksięgowana?
Twoje konto
Co zrobić, gdy nie pamiętam adresu e-mail (loginu) swojego konta w księgarni?
Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do swojego konta w księgarni?
Czy mogę edytować dane w swoim koncie w księgarni?
Dlaczego nie mogę zmienić samodzielnie adresu e-mail w moim koncie w księgarni?
Dlaczego nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem do zresetowania hasła?
E-booki
Dlaczego muszę mieć konto w księgarni, aby kupić e-booka?
Jak skorzystać z e-booka?
Na ilu i na jakich urządzeniach mogę odczytać e-booki?
Dlaczego e-booki zabezpieczone są znakiem wodnym?
Czy e-booka może kupić firma lub instytucja?
Jaki jest zakres licencji e-booka?
Czemu nie mogę pobrać zakupionego e-booka?
Czemu nie mogę dodać notatek do e-booka?
Inne
Czy na stronie księgarni można zamówić System Informacji Prawnej Legalis?
Jak subskrybować newsletter księgarni?
Jak zrezygnować z subskrypcji newslettera księgarni?
Dlaczego nie otrzymałem kodu rabatowego za zapis do newslettera?