Dlaczego nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem do zresetowania hasła?
Wiadomości e-mail są wysyłane natychmiast po użyciu funkcji resetowania hasła, jeśli istnieje konto użytkownika powiązane z podanym adresem e-mail.
Dostarczenie wiadomości może być jednak opóźnione już po stronie dostawcy usługi poczty elektronicznej, sieci wewnętrznej, programy antywirusowe lub wynikać z konfiguracji programu pocztowego (niska częstotliwość sprawdzania nowych wiadomości). Prosimy spróbować odświeżyć stronę lub użyć przycisku w programie pocztowym, aby wymusić pobranie nowych wiadomości. Wiadomość powinna pojawić się w przeciągu 5 minut od zresetowania. Sugerujemy również sprawdzić folder SPAM, często tego typu wiadomości trafiają automatycznie do niego, przez co łatwo je przeoczyć. Warto spróbować również wyszukać wiadomość e-mail po nazwie tj. "Resetowanie hasła" - często programy pocztowe przefiltowują wiadomości tego typu do podfolderów, przez co można łatwo je przeoczyć.
Prosimy upewnić się też, czy na pewno dokonywali Państwo rejestracji z tym adresem e-mail lub czy nie wkradła się w nim literówka. Prosimy też spróbować użyć innych swoich adresów e-mail. Często zdarza się, że rejestracja konta była dokonana z użyciem innego adres e-mail.
Gdyby mimo prób wiadomość nie dochodziła, to prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który pomoże wyjaśnić problem.