Przejdź do treści

Zarządzanie. Kanony i trendy

Promocyjna cena
%
Promocyjna cena
%
Wybierz wersję:
  • 38,25 zł z VAT
    Informacje odnośnie ceny i obniżki

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,75 zł
    Cena katalogowa: 45,00 zł
    %
  • 38,25 zł z VAT
    Informacje odnośnie ceny i obniżki

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 33,75 zł
    Cena katalogowa: 45,00 zł
    %
  • Koszt dostawy od 9,99 zł

    Wysyłamy w 24h ›

  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i menedżerowie, zorientowani na ciągłe doskonalenie swej wiedzy i praktyki zarządzania,... więcej ›

Opis pełny

Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i menedżerowie, zorientowani na ciągłe doskonalenie swej wiedzy i praktyki zarządzania, powinni posługiwać się swoistym kodem zasad, reguł czy powinności, uwzględniającym humanistyczny i społeczny kontekst podejmowanych decyzji.

Proponowany podręcznik łączy sprawdzone klasyczne rozwiązania organizacyjno-zarządcze z tymi koncepcjami współczesnego zarządzania, które w przewidywaniach autorów zostały już (albo zostaną wkrótce) pozytywnie zweryfikowane w praktyce. W związku z tym, że efektywne zarządzanie rozgrywa się obecnie przede wszystkim w sferze czynników wiedzopochodnych, Autorzy kładą zasadniczy nacisk na te koncepcje, metody, modele i procesy, które służą odpowiedniemu zarządzaniu wiedzą, a co za tym idzie – powiększaniu wartości kapitału intelektualnego organizacji.

Zaletą pracy jest pełny wykład z zakresu zarządzania, napisany klarownym językiem, co ułatwia przyswojenie treści. Układ pracy i spisu treści oceniam pozytywnie, gdyż jest logiczny i pozwala przechodzić od spraw bardziej ogólnych do szczegółowych, ukazując złożoność omawianej problematyki oraz jej wzajemne powiązanie.

Prof. zw. dr hab. Andrzej P. Wiatrak Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Podręcznik akademicki do Podstaw zarządzania, kierowany do studentów wszystkich uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych, zarządzania i logistyki.

Autorzy publikacji są pracownikami naukowo-dydaktycznymi Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości.

Producentem produktu jest: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, [email protected], tel. +48 22 311 22 22. Powyższe dane kontaktowe służą konsumentom do składania skarg oraz informowania o problemach związanych z bezpieczeństwem produktu.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Ekonomia Zarządzanie
  • Rok wydania: 2010
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 248
  • Wymiary: 165x238 mm
  • Waga: 406 g
  • ISBN: 978-83-255-1723-6
  • EAN: 9788325517236
  • Kod serwisu: 00379200
  • Producent: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o.
  • Informacje: Bezpieczeństwo produktu