Nowość

Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
  • 141,55 zł z VAT
    Cena katalogowa: 149,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,95 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 14:00 wysyłamy tego samego dnia!

Franczyza w polskim prawie konkurencji należy do najbardziej aktualnych i dynamicznie zmieniających się zagadnień prawnych. Porozumienie franczyzy jako model współpracy wertykalnej bardzo popularnej na rynku wymaga dokonania oceny antymonopolowej pod kątem jego legalności.... więcej ›

Opis książki

Franczyza w polskim prawie konkurencji należy do najbardziej aktualnych i dynamicznie zmieniających się zagadnień prawnych. Porozumienie franczyzy jako model współpracy wertykalnej bardzo popularnej na rynku wymaga dokonania oceny antymonopolowej pod kątem jego legalności. Kluczowe znaczenie ma określenie zasad oceny antymonopolowej funkcjonowania tego modelu współpracy biznesowej, co wymaga odniesienia do specyficznych elementów franczyzy, mających istotne znaczenie dla oceny antymonopolowej.

Monografia stanowi opracowanie istotnej problematyki zestawiające dość bogate już orzecznictwo sądowe i poglądy doktryny dotyczące franczyzy. Na rynku wydawniczym nie ma publikacji książkowej, która w całości byłaby poświęcona franczyzie (franchsingowi) w polskim prawie konkurencji dlatego też będzie cenną pozycją wypełniającą lukę na rynku wydawniczym, przydatną prawnikom zajmującym się sprawami z zakresu obustronnie profesjonalnego obrotu gospodarczego.

Szczegóły

  • Seria: Monografie Prawnicze
  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: Twarda
  • Liczba stron: 152
  • Waga: 300 g
  • ISBN: 978-83-8198-212-2
  • EAN: 9788381982122
  • Kod serwisu: 00832300