-
%Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...58,65 zł
69,00 złNajniższa cena: 58,65 złCelem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,... -
%W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...50,15 zł
59,00 złNajniższa cena: 50,15 złW warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić... -
%Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...41,65 zł
49,00 złNajniższa cena: 41,65 złPublikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i... -
%Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...33,15 zł
39,00 złNajniższa cena: 33,15 złTeoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
- Prawo i postępowanie cywilne
- Prawo rodzinne i opiekuńcze
- Prawo i postępowanie karne
- Prawo i postępowanie administracyjne
- Prawo pracy
- Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne
- Prawo handlowe i gospodarcze
- Prawo budowlane i nieruchomości
- Prawo zamówień publicznych
- Prawo UE i międzynarodowe
- Prawo nowych technologii