dr hab. Grażyna Rosa

Prof. US, absolwentka Wydziału Transportu i Łączności US, jest kierownikiem Zakładu Komunikacji Marketingowej w Katedrze Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

  • Marketing usług logistycznych
    12% taniej
    Promocja
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
    Seria: Ekonomia Zarządzanie
    Rok wydania: 2017 | Wersja: Druk, PDF
    60,72 zł 69,00 zł
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
  • Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
    12% taniej
    Promocja
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2016 | Wersja: PDF
    51,92 zł 59,00 zł
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
  • Konkurencja na rynku usług transportowych
    12% taniej
    Promocja
    Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie...
    Seria: Logistyka
    Rok wydania: 2013 | Wersja: PDF
    51,92 zł 59,00 zł
    Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie...
  • Zarządzanie marketingowe
    12% taniej
    Promocja
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2012 | Wersja: Druk, PDF
    43,12 zł 49,00 zł
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
  • Marketing. Materiały do ćwiczeń
    12% taniej
    Promocja
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2011 | Wersja: PDF
    34,32 zł 39,00 zł
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...