dr hab. Grażyna Rosa

Prof. US, absolwentka Wydziału Transportu i Łączności US, jest kierownikiem Zakładu Komunikacji Marketingowej w Katedrze Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

  • Marketing usług logistycznych
    %
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2017 | Wersja: PDF
    58,65 zł
    69,00 zł
    Najniższa cena: 51,75 zł
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju,...
  • Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
    %
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2016 | Wersja: PDF
    50,15 zł
    59,00 zł
    Najniższa cena: 44,25 zł
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić...
  • Zarządzanie marketingowe
    %
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2012 | Wersja: Druk, PDF
    41,65 zł
    49,00 zł
    Najniższa cena: 36,75 zł
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
  • Marketing. Materiały do ćwiczeń
    %
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...
    Seria: Marketing
    Rok wydania: 2011 | Wersja: PDF
    33,15 zł
    39,00 zł
    Najniższa cena: 29,25 zł
    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie...