RODO 2018 • Rewolucyjne zmiany w ochronie danych » Skorzystaj z wiedzy ekspertów! SPRAWDŹ ›

x


    
    
    










    
    





Marketing usług logistycznych

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 58,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 69,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 58,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 69,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście... więcej ›

Więcej o książce

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:

  • zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw,
  • omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług,
  • zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych,
  • wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.

Książka jest adresowana do:

  • studentów kierunków ekonomicznych – jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu „Marketing usług logistycznych”, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: „Zarządzanie marketingowe w logistyce”, „Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw”,
  • nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
  • osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.

Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach – Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Szczegóły

Seria: Ekonomia zarządzanie
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-255-9093-2
Liczba stron: 308
Oprawa: Miękka
Waga: 500 g