Marketing. Materiały do ćwiczeń

Promocyjna cena 15% taniej
  • 33,15 zł z VAT
    Cena katalogowa: 39,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Redakcja naukowa: dr hab. Grażyna Rosa

Opis produktu:

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.  Każdy rozdział składa się: z... więcej ›

  • Inni klienci kupili również
  • Polecane z tym produktem
Inni klienci kupili również
Polecane z tym produktem
Więcej o książce

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 Każdy rozdział składa się:

  • z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce,
  • testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki),
  • zdań do uzupełnienia,
  • zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.

Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania – jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Szczegóły

Seria: Marketing
Rok wydania: 2011
ISBN: 978-83-255-3095-2
Liczba stron: 214
Waga: 348 g

Pliki do pobrania