Przejdź do treści

dr Monika Łata

Doktor nauk prawnych, adiunkt na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, praktyk prawa. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracuje z kancelarią prawną. Swoje zainteresowania naukowe i praktyczne skupia wokół prawa żywnościowego i farmaceutycznego. Autorka kilkunastu naukowych publikacji. Większość z nich koncentruje się wokół problematyki suplementów diety, produktów z pogranicza żywności i produktów leczniczych oraz kwestii związanych z przekazywaniem informacji na temat żywności i leków.

  • Reklama suplementów diety. Ograniczenia prawne
    %
    Monografia podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy obowiązujące w Polsce prawne ograniczenia reklamy suplementów diety są poprawnie skonstruowane oraz realizują cele, które wyznacza im prawo...
    Rok wydania: 2024 Wersja: Druk, PDF
    211,65 zł
    249,00 zł
    Najniższa cena: 224,10 zł
    Monografia podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy obowiązujące w Polsce prawne ograniczenia reklamy suplementów diety są poprawnie skonstruowane oraz realizują cele, które wyznacza im prawo...