Przejdź do treści

Reklama suplementów diety. Ograniczenia prawne

Promocyjna cena
%
Promocyjna cena
%
Wybierz wersję:
  • 211,65 zł z VAT
    Informacje odnośnie ceny i obniżki

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 224,10 zł
    Cena katalogowa: 249,00 zł
    %
  • 211,65 zł z VAT
    Informacje odnośnie ceny i obniżki

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 224,10 zł
    Cena katalogowa: 249,00 zł
    %
  • Koszt dostawy 0 zł!

    Wysyłamy w 24h ›

  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Monografia podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy obowiązujące w Polsce prawne ograniczenia reklamy suplementów diety są poprawnie skonstruowane oraz realizują cele, które wyznacza im prawo unijne i polskie... więcej ›

Opis pełny

Monografia podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy obowiązujące w Polsce prawne ograniczenia reklamy suplementów diety są poprawnie skonstruowane oraz realizują cele, które wyznacza im prawo unijne i polskie. Publikacja omawia następujące problemy:

  • czy przepisy regulujące reklamę suplementów diety uwzględniają charakter tych produktów, specyfikę reklamy oraz zróżnicowanie jej adresatów;
  • czy granice dozwolonej reklamy suplementów diety są zgodne z celami prawa żywnościowego, w tym celami przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz czynią zadość prawom i wolnościom konstytucyjnym;
  • czy obowiązujące prawo reklamy suplementów diety zapewnia proporcjonalną ochronę konsumentom oraz przedsiębiorcom z sektora żywnościowego;
  • czy w reklamie suplementów diety istnieją obszary problemowe, które wymagają zmiany lub stworzenia nowej regulacji.

W podsumowaniu autorka dowodzi, że potrzebne są konkretne zmiany w prawie, uwzględniające fakt, że prawo dotyczące informacji na temat żywności powinno być zarazem dostatecznie precyzyjne oraz elastyczne.

Producentem produktu jest: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, [email protected], tel. +48 22 311 22 22. Powyższe dane kontaktowe służą konsumentom do składania skarg oraz informowania o problemach związanych z bezpieczeństwem produktu.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Monografie Prawnicze
  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Twarda
  • Liczba stron: 384
  • Wymiary: 145x205 mm
  • Waga: 590 g
  • ISBN: 978-83-8356-544-6
  • EAN: 9788383565446
  • Kod serwisu: 0A020800
  • Producent: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o.
  • Informacje: Bezpieczeństwo produktu