Wystawianie faktur

Do każdego zamówienia złożonego w księgarni internetowej Klient otrzymuje w zależności od swojego wyboru:

  • Fakturę papierową - w formie dokumentu drukowanego dołączonego do paczki z zamówieniem.
  • Fakturę elektroniczną - w formie pliku PDF do pobrania w koncie użytkownika (w szczegółach danego zamówienia). O wystawieniu i możliwości pobrania faktury (w tym ewentualnych faktur korygujących) Klient informowany jest każdorazowo za pomocą wiadomości e-mail. Opcja niedostępna dla zamówień bez rejestracji.

Wybór rodzaju faktury może być ograniczony w zależności od rodzaju produktów, form dostawy i płatności. Dostępne do wyboru rodzaje faktury, widoczne są na drugim kroku koszyka. Do zamówienia może być wystawiona więcej niż jedna faktura - w przypadku zamówień zawierającyych zestawy wymiennokartkowe lub prenumeraty czasopism; ze względów proceduralnych każda pozycja tego typu fakturowana jest na oddzielnym dokumencie.

W kwestiach korekt, nieprawidłowości lub zmian należy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta (dz.handlowy@beck.pl, tel. +48 22 311 22 22, poniedziałek-piątek: 8:00-17:00).