RODO 2018 • Rewolucyjne zmiany w ochronie danych » Skorzystaj z wiedzy ekspertów! SPRAWDŹ ›

x


    
    
    










    
    





Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i... więcej ›

  • Polecane z tym produktem
Polecane z tym produktem
Więcej o książce

Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze.

Tematyka (...) pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (...), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R.

Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEK - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Układ książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. (...) Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. (...) Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku.

Dr hab. Jacek Batóg, prof. US - Uniwersytet Szczeciński

Szczegóły

Seria: Metody ilościowe
Rok wydania: 2013
ISBN: 978-83-255-4947-3
Liczba stron: 210
Waga: 346 g