NAWET 25% TANIEJ! • Szukasz informacji o najnowszych rabatach? » Sprawdź wszystkie aktualne promocje TUTAJ ›

x


    
    
    










    
    





Zapowiedź

Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
  • 179,55 zł z VAT
    Cena katalogowa: 189,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena przed premierą
  • Koszt dostawy od 0 zł!

    Wysyłka w dniu premiery [?]

    Dowiedz się więcej o realizacji zamówień zapowiedzi ›

Autor: dr Kamil Szpyt

Opis produktu:

Prezentowana publikacja to wybitna praca doktorska dotycząca tematyki obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych, która wygrała II Ogólnopolski Konkurs im. Profesora Zbigniewa Radwańskiego. Została także wyróżniona przez Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego.... więcej ›

Inni klienci kupili również
Więcej o książce

Prezentowana publikacja to wybitna praca doktorska dotycząca tematyki obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych, która wygrała II Ogólnopolski Konkurs im. Profesora Zbigniewa Radwańskiego. Została także wyróżniona przez Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego.

Publikację podzielono na sześć rozdziałów:

W rozdziale I zawarto zarówno zarys historii powstania i rozwoju gier komputerowych oraz samego zjawiska wirtualności, jak również stosunkowo rozległe rozważania dotyczące zastosowanych w publikacji pojęć.

Rozdział II poświęcono zagadnieniu prawnej kwalifikacji dóbr wirtualnych na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

W rozdziale III dokonano analizy instrumentów obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Badania podjęte w niniejszym rozdziale zostały ukierunkowane przez wnioski płynącej z poprzedniego rozdziału, wskazującego na potrzebę znowelizowania przepisów prawnych w kierunku uregulowania sytuacji prawnej dóbr wirtualnych, jako odrębnego przedmiotu obrotu.

W rozdziale IV zaprezentowano zagadnienie odpowiedzialności stron w obrocie dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Omówiono w nim kwestię odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej stron umów zawieranych w ramach obrotu dobrami wirtualnymi z tytułu naruszenia zobowiązań.

W rozdziale V przeanalizowano zagadnienie obrotu dobrami wirtualnymi w kontekście ustalania prawa właściwego oraz jurysdykcji sądowej dla potencjalnych przyszłych sporów sądowych.

W rozdziale VI zaprezentowano wnioski płynące w przeprowadzonej w poprzednich częściach analizy, jak również postulaty de lege ferenda, które – w założeniu – powinny usprawnić i poniekąd „sformalizować” obrót dobrami wirtualnymi w Polsce.

W publikacji występują także liczne odwołania do systemów prawnych innych państw oraz rozstrzygnięć judykatury.

Publikacja adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych prezentowaną tematyką.

Szczegóły

Premiera: 19 marca 2018
Seria: Instytucje Prawa Prywatnego
Rok wydania: 2018
ISBN: 978-83-812-8020-4
Liczba stron: 560
Oprawa: Twarda
Waga: 780 g