Innowacje w zarządzaniu. Nowe ujęcie

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 75,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 89,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 75,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 89,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 14:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Publikacja jest pierwszym tak obszernym przeglądem kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie. Zawiera bogaty przegląd definicji i modeli innowacji oraz wyniki własnych badań empirycznych... więcej ›

Więcej o książce

Książka zawiera:

  • bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru,
  • pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki,
  • wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw.

Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar, który wymaga nowych rozwiązań – bardziej niż kiedykolwiek potrzebni są innowatorzy zarządzania. Według wielu opinii istnieje pilna potrzeba zmiany myślenia menedżerów i dostrzeżenia przez nich znaczenia innowacji zarządczych. Panuje bowiem przekonanie, że obowiązujące obecnie kanony zarządzania mają swoje źródło w początkach ery przemysłowej przełomu XIX i XX wieku, a więc w dużej mierze uległy dezaktualizacji i obecnie rozczarowują...

Należy podkreślić, iż recenzowana monografia jest inna niż większość dotychczasowych publikacji w literaturze polskiej z zakresu innowacyjności. Konfrontuje ona bowiem najnowszą wiedzę czerpaną ze studiów literaturowych z wynikami własnych badań empirycznych Autorki oraz podejmuje ważną i aktualną problematykę innowacji zarządczych. (...) Można ją uznać za opracowanie dojrzałe o istotnych walorach poznawczych, merytorycznych i dydaktycznych, które może być przydatne zarówno dla pracowników naukowych, studentów, jak i menedżerów, podejmujących ważne decyzje odnośnie wdrażania innowacji w organizacji.

Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Poznańskiej

Szczegóły

Seria: Ekonomia Zarządzanie
Rok wydania: 2018
ISBN: 978-83-8158-057-1
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
Waga: 320 g