Opis książki
Opis pełny
Monografia omawia istotne problemy ochrony prawnej konsumentów w Polsce i innych krajach UE w zakresie dotyczących reklamacji, mediacji i innych postępowań w sprawach konsumenckich.
Regulacje prawne z tego obszaru zostały w niej poddane analizie pod kątem ich aktualności oraz wpływu na skuteczność dochodzenia roszczeń. Prezentowane badania odnoszą się również do wynikających z występowania pandemii COVID-19 szczególnych uwarunkowań zastosowania tych przepisów, a także do planowanych przyszłych zmian legislacyjnych, wynikających z implementacji prawa unijnego.
Tematy zawarte w publikacji dotykają problemów nie tylko teoretycznych, ale także odnoszących się dostosowania prawa konsumenckiego w praktyce.
Recenzja: Prof. UEK dr hab. Kinga Michałowska, Katedra Prawa Cywilnego, Gospodarczego i Prywatnego Międzynarodowego Instytut Prawa UEK
Producentem produktu jest: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, [email protected], tel. +48 22 311 22 22. Powyższe dane kontaktowe służą konsumentom do składania skarg oraz informowania o problemach związanych z bezpieczeństwem produktu.
Pliki do pobrania
Szczegóły
- Seria: Inne
- Rok wydania: 2021
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 260
- Wymiary: 165x238 mm
- Waga: 420 g
- ISBN: 978-83-8235-546-8
- EAN: 9788382355468
- Kod serwisu: 00899900
- Producent: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o.
- Informacje: Bezpieczeństwo produktu